Absence české verze MTV v nabídce největšího kabelového a satelitního operátora může způsobit, že značka MTV ztratí některé potenciální partnery v České republice a na Slovensku. Zástupce jedné z agentur, která se zaobírá organizací a promotion koncertů některých zahraničních hvězd řekl serveru Digizone.cz, že mediální nebo jiné partnerství se značkou MTV na českém trhu má význam pouze v případě, že bude tento kanál figurovat v nabídce všech kabelových operátorů.
DALŠÍ INFORMACE: Kabelovky s českou MTV váhají, chtějí výhodnější podmínky
Chtěli jsme zahájit jednání o partnerství s MTV ohledně některých našich akcí, jenže dokud nebude česká verze dostupná i v nabídkách největších operátorů v ČR a SR, ztrácí pro nás podobná aktivita význam,
řekl zástupce jedné z promoagentur, který si přál zůstat v anonymitě z důvodu zachování dobrých vztahů s provozovatelem MTV. Česká verze MTV může nabídnout podobným agenturám celkem zajímavý mediální prostor ale pouze za předpokladu, že se dostane do většiny domácností, které pokrývají kabeloví a satelitní operátoři.
MTV Czech kvůli absenci v nabídce operátorů UPC a Digi TV v Česku i na Slovensku přichází o stovky tisíc domácností, ve kterých i nadále vysílá MTV Europe. Díky výraznému podílu těchto operátorů na obou trzích tak paradoxně převažuje počet domácností, které stále přijímají verzi MTV Europe nad těmi, kteří mají k dispozici českou verzi tohoto programu.