Hlavní navigace

Česká MTV se dožaduje šíření přes UPC, operátor čeká na smlouvu

30. 11. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
30. 11. 2009

Televize Nova se dožaduje šíření své české verze MTV i přes největšího kabelového operátora UPC Česká republika včetně digitální kabelové sítě a satelitní televize UPC. Operátor se zatím řídí platnou smlouvou s provozovatelem MTV Europe a čeká na iniciativu ze strany Novy. Jenže tisková mluvčí TV Nova Michaela Fričová tvrdí, že smlouva s MTV Networks International se vztahuje i na českou verzi MTV.

BRAND24

Za TV Nova byly splněny všechny nezbytné podmínky pro řádné vysílání signálu české verze MTV od ohlášeného termínu 29. listopadu 2009. Operátoři satelitního a kabelového vysílání akceptovali, že evropskou mutaci MTV nahrazuje na území ČR a SR její lokální mutace provozovaná TV Nova a budou ve svých sítích po termínu spuštění distribuovat lokální MTV za podmínek, které měli ve smlouvě s MTV Networks International Problémy s naladěním českého MTV jsou tedy záležitostí jednotlivých operátorů. Někteří již přislíbili prodlení napravit do konce tohoto týdne, uvedla Fričová, která zároveň apeluje na diváky, aby v případě problémů kontaktovali přímo infolinku svého operátora.

Mluvčí společnosti UPC Česká republika František Malina ale popírá, že by smlouva s MTV Networks International opravňovala jeho společnost šířit i českou verzi MTV. Společnost UPC tak i nadále čeká na iniciativu Novy ve věci zařazení MTV Czech do své nabídky, neboť žádná komerční smlouva o šíření české verze zatím mezi Novou a UPC neexistuje. Naše platná smlouva uzavřená s majitelem MTV nic takového neříká. Dotazy ohledně možnosti zařazení MTV do nabídky vybraných provozovatelů kabelové televize je proto nutno směrovat na provozovatele české verze MTV, uvedl Malina.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).