Hlavní navigace

Česká pošta se vás e-mailem zeptá kam má doručit balíček

22. 9. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Česká pošta podle Lidových novin chystá příští rok jednu zajímavou inovaci svých dosavadních služeb, které jsou často terčem kritiky zákazníků i Českého telekomunikačního úřadu. Podle jejího šéfa Karla Kratiny bude v roce 2007 spuštěna nová služba, která registrovaným klientům přinese oznámení o došlém doporučeném dopisu či balíčku formou e-mailu nebo SMS zprávy. Klient si pak může sám určit, kam si bude přát zásilku doručit. Odpadne tak mnoho nepříjemností, které dobře znají například…

Česká pošta podle Lidových novin chystá příští rok jednu zajímavou inovaci svých dosavadních služeb, které jsou často terčem kritiky zákazníků i Českého telekomunikačního úřadu. Podle jejího šéfa Karla Kratiny bude v roce 2007 spuštěna nová služba, která registrovaným klientům přinese oznámení o došlém doporučeném dopisu či balíčku formou e-mailu nebo SMS zprávy. Klient si pak může sám určit, kam si bude přát zásilku doručit. Odpadne tak mnoho nepříjemností, které dobře znají například zákazníci e-shopů. Pokud se rozhodnete dojít si pro zásilku na pobočku pošty, čeká vás další novinka. Nebudete muset vystát frontu u jedné konkrétní přepážky, kde se vydávají například balíky, ale budete si moci zvolit libovolné okénko. (Lidové noviny)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.