Hlavní navigace

Česká pošta spustila novou podobu svého webu

Jiří Macich ml.

Snadná orientace, vyšší uživatelský komfort, fulltextové vyhledávání po celém webu, systém pro zasílání novinek, nová Klientská zóna pro služby online a podrobnější informace o jednotlivých poštách, vypočítává Česká pošta výhody svého nového webu běžícího na adrese ceskaposta.cz, kde nahradil původní prezentaci z roku 2005. Cílem webové prezentace České pošty je nabídnout potenciálním i stávajícím zákazníkům celkový přehled nabízených produktů a služeb, informace o jednotlivých pobočkách či…

Snadná orientace, vyšší uživatelský komfort, fulltextové vyhledávání po celém webu, systém pro zasílání novinek, nová Klientská zóna pro služby online a podrobnější informace o jednotlivých poštách, vypočítává Česká pošta výhody svého nového webu běžícího na adrese ceskaposta.cz, kde nahradil původní prezentaci z roku 2005. Cílem webové prezentace České pošty je nabídnout potenciálním i stávajícím zákazníkům celkový přehled nabízených produktů a služeb, informace o jednotlivých pobočkách či možnost sledování poslaných zásilek, uvedl Václav Beníšek, webdesigner České pošty.

Vedle nových funkcí má nyní oficiální web České pošty také zbrusu nový design kombinující bílou a světlemodrou barvu s různými odstíny šedi. Měl být navržen s ohledem na serióznost, nadčasovost a jednoduchost. Jak se to povedlo, posuďte sami. Každopádně Česká pošta chystá na svém webu i další novinky, mezi něž patří nové webové kalkulátory či blíže nespecifikované rozšiřování nabídky online služeb v klientské zóně. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?