Hlavní navigace

Česká pošta spustila novou podobu svého webu

17. 6. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Snadná orientace, vyšší uživatelský komfort, fulltextové vyhledávání po celém webu, systém pro zasílání novinek, nová Klientská zóna pro služby online a podrobnější informace o jednotlivých poštách, vypočítává Česká pošta výhody svého nového webu běžícího na adrese ceskaposta.cz, kde nahradil původní prezentaci z roku 2005. Cílem webové prezentace České pošty je nabídnout potenciálním i stávajícím zákazníkům celkový přehled nabízených produktů a služeb, informace o jednotlivých pobočkách či…

Snadná orientace, vyšší uživatelský komfort, fulltextové vyhledávání po celém webu, systém pro zasílání novinek, nová Klientská zóna pro služby online a podrobnější informace o jednotlivých poštách, vypočítává Česká pošta výhody svého nového webu běžícího na adrese ceskaposta.cz, kde nahradil původní prezentaci z roku 2005. Cílem webové prezentace České pošty je nabídnout potenciálním i stávajícím zákazníkům celkový přehled nabízených produktů a služeb, informace o jednotlivých pobočkách či možnost sledování poslaných zásilek, uvedl Václav Beníšek, webdesigner České pošty.

Vedle nových funkcí má nyní oficiální web České pošty také zbrusu nový design kombinující bílou a světlemodrou barvu s různými odstíny šedi. Měl být navržen s ohledem na serióznost, nadčasovost a jednoduchost. Jak se to povedlo, posuďte sami. Každopádně Česká pošta chystá na svém webu i další novinky, mezi něž patří nové webové kalkulátory či blíže nespecifikované rozšiřování nabídky online služeb v klientské zóně. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.