Snadná orientace, vyšší uživatelský komfort, fulltextové vyhledávání po celém webu, systém pro zasílání novinek, nová Klientská zóna pro služby online a podrobnější informace o jednotlivých poštách,
vypočítává Česká pošta výhody svého nového webu běžícího na adrese ceskaposta.cz, kde nahradil původní prezentaci z roku 2005. Cílem webové prezentace České pošty je nabídnout potenciálním i stávajícím zákazníkům celkový přehled nabízených produktů a služeb, informace o jednotlivých pobočkách či možnost sledování poslaných zásilek,
uvedl Václav Beníšek, webdesigner České pošty.
Vedle nových funkcí má nyní oficiální web České pošty také zbrusu nový design kombinující bílou a světlemodrou barvu s různými odstíny šedi. Měl být navržen s ohledem na serióznost, nadčasovost a jednoduchost. Jak se to povedlo, posuďte sami. Každopádně Česká pošta chystá na svém webu i další novinky, mezi něž patří nové webové kalkulátory či blíže nespecifikované rozšiřování nabídky online služeb v klientské zóně. (Tisková zpráva)