UVNITŘ GRAF Sledovanost všech kanálů České televize dosáhla v minulém týdnu u cílové skupiny diváků starších 15 let vyšší hodnoty, než tomu bylo u Nova Group, tedy TV Nova a Nova Cinema. Zatímco veřejnoprávní médium dosáhlo podílu na publiku (share) 30,83 %, skupina stanic okolo nejsledovanější české televize měla share 29,37 %. Vyplývá to z měření Mediaresearch pro Asociaci televizních agentur (ATO).
ČTĚTE TAKÉ: Dětští diváci Večerníčku na ČT 2 neubyli, celkem ale klesl o třetinu
Česká televize může poděkovat za úspěch především prvnímu programu, který nabídl atraktivní pořady, z nichž řada byla novinek. Pět nejúspěšnějších pořadů minulého týdne v cílové skupině diváků D 15+ patřilo právě Jedničce. Významným úspěchem jsou také čísla za Události. Dosavadní lednová vydání značně posílila, ať už je srovnáváme se shodným obdobím loňského roku nebo prosincem – Události v průměru (ČT 1 + ČT 24) sledovalo 1 milion 67 tisíc dospělých (12,1 %) při share 27,33 %,
uvedlo tiskové oddělení České televize.
Nejsledovanější pořady minulého týdne na Jedničce (výběr):
- Život je ples (pondělí) – 1 517 tisíc diváků (share 33,52 %)
- Všechnopárty (pátek) – 1 477 tisíc diváků (share 38,52 %)
- Vyprávěj (pátek) – 1 355 tisíc diváků (share 32,77 %)
- Trumfy Miroslava Donutila (sobota) – 1 330 tisíc diváků (share 31,89 %)
- Panství Downton (středa) – 726 tisíc diváků (share 18,99 %)
Podíl jednotlivých skupin na publiku v 1. týdnu roku 2012 u skupiny diváků starších 15 let. (Zdroj: Česká televize)