Hlavní navigace

Česká televize chystá změnu agentury na prodej reklamního času. Vypsala tendr

Lukáš Polák

Reklamní prostor České televize prodává v současné době agentura Media Master. Hodnota nového tendru je pětkrát nižší než u předcházejícího. Netýká už se kanálů ČT 1 a ČT 24.

Doba čtení: 1 minuta

Veřejnoprávní médium z Kavčích hor připravuje výběr nové agentury, která bude prodávat její reklamní čas. Informoval o tom ekonomický deník E15. Česká televize už za tímto účelem vypsala tendr. Předpokládaná cena kontraktu je podle deníku šestnáct milionů korun, a to na období dvou let. Pro porovnání, v roce 2010 za šéfování předchozího generálního ředitele Jiřího Janečka to bylo pětkrát více. Tehdejším obchodním ředitelem byl současný šéf TV Barrandov Robert Kvapil.

Brand 2018 Lovebrand

K TÉMATU: Česká televize zrušila tendr na prodej reklamy, Media Master má smůlu

Proč se podařilo několikanásobně snížit cenu tendru oproti roku 2010? Především proto, že prodej reklamního času se nebude týkat plnoformátové stanice ČT 1 a zpravodajského kanálu ČT 24. O zrušení komerčních přestávek na obou programech rozhodli loni začátkem září poslanci. Na kanálech ČT 1 a ČT 24 mohli už po tomto datu zůstat pouze product placement a sponzorské vzkazy. V současné době prodává reklamní prostor České televize agentura Media Master.

Našli jste v článku chybu?