Hlavní navigace

Česká televize má nového šéfa marketingu, Tomáše Studeníka

Sdílet

2. 2. 2012

Ve stejnou dobu, co byl do pozice manažera programu Česká televize jmenován Tomáš Motl (server DigiZone.cz vás o této novince informoval včera), došlo i k obsazení postu vedoucího oddělení marketingu tohoto veřejnoprávního média. Na toto místo nastoupil Tomáš Studeník. O jeho jmenování dnes informovala mluvčí České televize Michaela Fričová.

Content tip témata

ČTĚTE TAKÉ: Tomáš Motl zástupcem programového ředitele ČT Milana Fridricha

Tomáš Studeník bude vytvářet kreativní koncepty marketingových kampaní a zodpovídat za jejich realizaci na obrazovce i mimo ni. Společně s Útvarem vnitřní a vnější komunikace se bude z pozice vedoucího marketingu podílet na budování obrazu České televize jako důležité a respektované instituce, jejímž hlavním posláním je služba veřejnosti, přiblížila pracovní náplň nového vedoucího oddělení marketingu Fričová. Studeník působil v minulosti například jako místopředseda Asociace pro komunikaci ve veřejném sektoru a ředitel strategického plánování ve společnosti Proximity Prague.