Hlavní navigace

Česká televize má nového šéfa marketingu, Tomáše Studeníka

2. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

2. 2. 2012

Ve stejnou dobu, co byl do pozice manažera programu Česká televize jmenován Tomáš Motl (server DigiZone.cz vás o této novince informoval včera), došlo i k obsazení postu vedoucího oddělení marketingu tohoto veřejnoprávního média. Na toto místo nastoupil Tomáš Studeník. O jeho jmenování dnes informovala mluvčí České televize Michaela Fričová.

SW Radsomware2

ČTĚTE TAKÉ: Tomáš Motl zástupcem programového ředitele ČT Milana Fridricha

Tomáš Studeník bude vytvářet kreativní koncepty marketingových kampaní a zodpovídat za jejich realizaci na obrazovce i mimo ni. Společně s Útvarem vnitřní a vnější komunikace se bude z pozice vedoucího marketingu podílet na budování obrazu České televize jako důležité a respektované instituce, jejímž hlavním posláním je služba veřejnosti, přiblížila pracovní náplň nového vedoucího oddělení marketingu Fričová. Studeník působil v minulosti například jako místopředseda Asociace pro komunikaci ve veřejném sektoru a ředitel strategického plánování ve společnosti Proximity Prague.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.