Hlavní navigace

Česká televize rozjela na obrazovce kampaň k hybridnímu vysílání, sází na ČT bod

1. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Jít po červené znamená cestu k novým možnostem. Pokud máte chytrou televizi, stává se červené tlačítko cestou k interaktivnímu obsahu České televize,“ informuje médium v kampani.

Kampaň, která divákům jednoduše osvětlí, co je to hybridní vysílání, rozjelo dnes před osmou večerní na ČT 1 veřejnoprávní médium z Kavčích hor. Česká televize prezentuje technologii budoucnosti jako „ČT bod“, který je pro majitele chytrých televizorů (Smart TV) rozcestníkem pro využívání doplňkových služeb. Jako hlavní bonus hybridního vysílání prezentuje veřejnoprávní médium videoarchiv iVysílání. Celý spot je natočen s jednoduchým grafickým doprovodem tak, aby každý divák pochopil, zdali ho může, případně nemůže využívat. A pokud ano, tak jak. Nutností je připojení televizoru k internetu.

CS24 tip temata

K TÉMATU: Česká televize rozšiřuje hybridní vysílání o živé streamy, timeshift a „hashtagy“

Jít po červené znamená cestu k novým možnostem. Pokud máte chytrou televizi, stává se červené tlačítko cestou k interaktivnímu obsahu České televize. Můžete sledovat pořady, libovolně přetáčet seriály, máte k dispozici celý obsah iVysílání. Nyní si můžete pustit oblíbený pořad, kdykoliv se vám hodí. Nikoliv na monitoru, ale přímo v pohodlí obýváku. Jediné, co potřebujete, je chytrá televize propojená s internetem. Máte ji? Bod pro vás. Červené tlačítko už dávno neznamená vypnout, ale naopak zapnout nové možnosti informací a zábavy, informuje mimo jiné v novém spotu veřejnoprávní médium.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).