Nový pořad Za minutu 12 připravuje pro podzimní programové schéma Česká televize. Nechala si už u Úřadu průmyslového vlastnictví registrovat jeho název a logo. O jaký formát půjde, na jakém programu se objeví a v kterém vysílacím čase, ale ČT zatím nechce nijak komentovat. Programový ředitel Milan Fridrich na dotaz serveru DigiZone.cz pouze potvrdil, že půjde o podzimní novinku. „Více v tuto chvíli říci nemohu,“ dodal.
Podzimní schéma ČT bude poprvé výrazněji ovlivněno nynějším vedením Kavčích hor v čele s generálním ředitelem Petrem Dvořákem. Chystají se i velké vizuální změny. Česká televize začne od září používat nové korporátní logo od studia Najbrt a totální vizuální proměnou projdou programy ČT 1 a ČT 2. O něco později čeká totéž i kanály ČT 4 a ČT 24.