Hlavní navigace

Česká televize už vyzývá inzerenty, aby reklamní spoty zasílaly přímo jí

Lukáš Polák

V září letošního roku vyvěsila ČT na web obchodní podmínky související s prodejem reklamního času pro OH v Soči. Ten bude pro inzerenty po získání hokejových přenosu ještě atraktivnější.

Doba čtení: 1 minuta

Česká televize si bude od ledna příštího roku prodávat reklamu sama, doposud tak pro ni činila agentura Media Master. Za tím účelem zveřejnila na svém webu výzvu, aby zájemci o odvysílání reklamy posílaly materiály přímo na Kavčí hory. Prosím vezměte na vědomí, že pro realizaci všech zakázek od 1. 1. 2014 veškerý servis související s prodejem reklamního prostoru je zajišťován již výhradně obchodním oddělením České televize, upozorňuje inzerenty veřejnoprávní médium.

K TÉMATU: Česká televize vypověděla smlouvu Media Masteru, reklamu si bude prodávat sama

Už v září letošního roku se například na webu Česká televize objevily obchodní podmínky pro potencionální zájemce, kteří budou chtít inzerovat v souvislosti se zimními olympijskými hrami, které se letos budou konat v Soči. Obchodní ředitel veřejnoprávního média Hynek Chudárek nedávno k rozhodnutí ukončit spolupráci s agenturou Media Master řekl: Je to poprvé v novodobé historii ČT, kdy se bude kompletní reklamní prostor prodávat v rámci obchodního oddělení ČT.

PR Summit 2018 Tip Flixbus

Z ARCHIVU: Majitel TV Barrandov sjednocuje prodej reklamy přes Media Master. I časopisů

ČT se snažila spolupráci se společností Media Master ukončit již delší dobu, generální ředitel Petr Dvořák po nástupu do funkce například zrušil výběrové řízení z doby jeho předchůdce Jiřího Janečka, které potvrdilo Media Master coby výhradního prodejce reklamy na ČT. Veřejnoprávní televize poté s tou samou agenturou uzavírala jen krátkodobé smlouvy. O prodeji reklamy vlastními silami uvažovala již delší dobu, zvlášť poté, co od října 2011 nesmí podle zákona vysílat klasickou spotovou reklamu na programechČT 1 aČT 24.

Našli jste v článku chybu?