Vedení zpravodajství České televize přistoupilo k podobnému kroku jako TV Nova při promování svého zpravodajského portálu tn.cz. Např. moderátoři Událostí po ukončení některých reportáží upozorňují diváky, aby se pro podrobnosti podívali na zpravodajský portál ČT24.cz. Česká televize využívá toto cross-promotion podle tiskového mluvčího Ladislava Štichy přibližně čtrnáct dní. Veřejnoprávní médium se však v promování tohoto portálu nechce dostat na úroveň televize Nova.
Nechceme při každém šotu upozorňovat diváky minimálně dvakrát, aby se podívali na náš portál,
řekl s nadsázkou DigiZonu Šticha a dodal, že cíl je jako u tn.cz podobný, provázat více zpravodajský portál s vysíláním kanálu ČT24. Publicistická relace Události využila promo na ČT24.cz např. při informování o rozšiřování digitálního vysílání v Česku nebo debatě Johna McCaina s Barackem Obamou, což jsou kandidáti na amerického prezidenta.