Hlavní navigace

České Radiokomunikace mění tvář. Logo preferuje „CRA“

26. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: České Radiokomunikace
Nové logo společnosti bylo částečně vidět už na nálepce „DVB-T2 ověřeno“. Nyní ho vidíme v kompletní podobě.

„Dlouhodobé aktivity vedoucí ke změně firemní kultury se zaměřují na rozvoj a motivovanost zaměstnanců, zlepšení interní komunikace či zvýšení manažerských dovedností.“ „Vizuální změna ukazuje na vnitřní proměnu firmy,“ říká se ve zprávě.

Změna nás samotných a našeho přístupu nám umožnila úspěšně vstoupit do inovativních oblastí OTT a HbbTV. Díky naší proměně můžeme naše stávající tradiční produkty a služby dále zlepšovat a zároveň dynamicky reagovat na nové technologické trendy například v oblasti IoT. Nové logo má graficky reprezentovat vnější odraz naší vnitřní proměny, uvádí k transformaci ČRa generální ředitel Martin Gebauer.

BRAND24

ČRa podle prohlášení na webových stránkách budou stále spoléhat na tradiční vysílací a telekomunikační služby, avšak chtějí využít potenciál nových technologií, které mohou nabídnout přidanou hodnotu při využívání stávající infrastruktury.

V nabídce tak jsou služby v oblasti cloudu, od prostoru pro data zákazníků a virtuální servery pro podnikové aplikace až po kombinované a pokročilé služby, jako je videostreaming (Media Cloud) či služby pro oblast tzv. nelineárního televizního obsahu (OTT – Over The Top Content). Ty například zahrnují TV archiv, videa na přání (VoD – Video on Demand) a také možnost nahrávání programu a jeho spuštění se zpožděním.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).