Šest tiskových zpráv, každou k jednomu nově spuštěnému vysílači multiplexu 4, stačila dnes během jediné hodiny rozeslat PR agentura Madison PA médiim. Informační smršť začala o půl desáté dopoledne, krátce po zahájení konference Innovation Day o budoucnosti terestrické televize v Česku, kterou v Praze pořádá konkurent operátora multiplexu 4, společnost České Radikokomunikace. Co deset minut tak v e-mailových schránkách médií přistála informace o některém z nových vysílačů multiplexu 4, které však reálně zahájily vysílání již minulý týden.
K TÉMATU: Sledujeme živě: konference Innovation Day o rozvoji DVB-T2 v Česku
„Tyto tiskové zprávy jsou primárně určeny pro regionální média. V každé tiskové zprávě je pro diváky v daném regionu návod, jak naladit nový vysílač, který by jim měl pomoci,“ vysvětlil PR zástupce Digital Broadcasting Jakub Holas. Pražská konference Innovation Day se zabývá otázkou zavádění DVB-T2 v České republice, akce se účastní všichni důležití hráči českého televizního trhu i zahraniční hosté – tedy kromě Radima Pařízka a představitelů jeho firem Digital Broadcasting a Progress Digital, které provozuje celoplošný multiplex 4 a Regionální síť 7.