České radiokomunikace (ČRa) na dnešní tiskové konferenci představily nové tarify i strategii celé společnosti. Od září se chtějí zaměřit hlavně na domácí zákazníky, kterým chtějí nabídnout jak levnější hlasové služby, tak i Internet. Hlavním „tahákem“ v tomto úsilí má být tarif Premium Telefon, který za 772 korun vč. DPH nabízí neomezené volání do pevných sítí (ovšem v maximální délce 30 minut, poté je již každá minuta účtována) a ADSL bez datových limitů či FUP o rychlosti 64 kbit/s.
Po dokončení integrace operátora Tele2 přesáhl počet zákazníků ČRa 450.000. V ADSL sází na rozšiřování dostupnosti pomocí zpřístupnění místní smyčky (LLU): z celkového počtu 3,4 milionu pevných linek v ČR nyní pokrývá 38 procent vlastní síť ČRa, na trhu všech „unbundlovaných“ linek má ČRa podíl 34 procent. Včetně služeb Angel a Premium Sky má nicméně ČRa zatím jen 13.000 broadbandových přípojek.
ČRa na tiskové konferenci rovněž představily svoji novou obchodní značku (České radiokomunikace), která slučuje dosavadní dvě (České radiokomunikace a Bluetone) a také nové logo. Více informací o novinkách ČRa se dozvíte v zítřejším článku na Lupě.