Hlavní navigace

České Radiokomunikace změní od května PR zastoupení

24. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 322915
24. 4. 2008

Dominantní distributor zemského televizního vysílání v České republice, České Radiokomunikace (ČRa), mění svoji PR agenturu. V právě uzavřeném výběrovém řízení si pro zajištění kompletních PR služeb vybral firmu Ogilvy Public Relations, se kterou začnou spolupracovat od 1. května. Stane se tak ve stejném týdnu, kdy se vláda bude zabývat Technickým plánem přechodu na zemské digitální vysílání (TPP), který by měl ve svém důsledku podíl ČRa na trhu distribuce zemského televizního signálu významně snížit.

MMF24

Hlavním úkolem Ogilvy PR bude komunikace s novináři a komunikační podpora obchodních plánů ČRa na trhu telekomunikačních a vysílacích služeb, napsala firma ve své tiskové zprávě. Generální ředitelka ČRa Jane Hannahová k tomu uvedla: Ogilvy PR nás ve výběrovém řízení přesvědčila především rozsahem a komplexností svého návrhu PR strategie a detailním porozuměním trhu. Věříme, že spolupráce s agenturou Ogilvy PR přispěje k dalšímu rozvoji komunikace naší společnosti, která se mění na dynamickou a zákaznicky orientovanou.

Hlavním cílem Ogilvy PR má být v následujícím období příprava a realizace PR aktivit, které společnosti ČRa, procházející obdobím změn, pomohou dále posilovat její pozici na trhu vysílacích a telekomunikačních služeb. Na tomto úkolu se už nebude podílet agentura Madison PA, která ČRa zastupovala dosud. Zajímavé bude sledovat především snahy společnosti vypustit z české legislativy paragraf, který zamezuje jedné společnosti provozovat více než dvě sítě zemského digitálního vysílání (DVB-T).

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).