Hlavní navigace

Česko-slovenská MTV u čtenářů propadla. Vede naopak Óčko

9. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
9. 9. 2010

Tuzemská mutace lifestylového a hudebního kanálu MTV, která byla spuštěna loni koncem listopadu, nevzbudila u čtenářů webu DigiZone.cz příliš velký zájem. V anketě pod rozhovorem s generálním ředitelem televize Óčko Jiřím Balvínem, kde jsme dali na výběr ze čtrnácti hudebních stanic (plus možnost jiná a žádná) zvolit tu, která se mezi návštěvníky našich stránek těší největší oblibě, získala MTV v podstatě zanedbatelné procento hlasů.

BRAND24

K TÉMATU: Česká MTV nás ani po roce neohrozila, říká šéf hudební televize Óčko

Na obranu této stanice je nutné říci, že v anketě zvítězila možnost „Žádná“, tedy, že naši čtenáři nesledují ani jednu hudební stanici. Tuto kolonku volilo 38 % hlasujících ze 409. Hudební televize Óčko si odnesla 27 % hlasů, oproti tomu MTV pouze 4 %. Větší popularitu než nejnovější kanál z portfolia stanic TV Nova si odnesla i VH1 Classic, která měla 6 % hlasů. Ještě větší popularitě se mezi čtenáři DigiZone.cz těší Retro Music Television (8 %). Za nepopularitou tuzemské mutace MTV mohou být americké reality show, které tuzemské diváky příliš netáhnou, a absence lokálního obsahu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).