Souboj konkurenčních „federálních“ talentových show má stejný vývoj v obou bývalých republikách česko-slovenské federace. Rovněž na Slovensku vítězí originální licencovaná soutěž Česko Slovensko má talent, kterou vysílá televize Joj, nad Talentmanií televize Markíza. Joj stejně jako Prima v tuzemsku navíc zvyšuje náskok svojí talentové show. Poslední díl pořadu Česko Slovensko má talent vidělo 853 tisíc diváků starších dvanácti let, Talentmanii pouze 645 tisíc diváků.
POROVNEJTE: Sledovanost jednotlivých dílů talentových soutěží na Nově a Primě
Televize Joj dosáhla nedělním dílem Talentu podílu 41,7 procenta v cílové skupině diváků starších dvanácti let, Markíza svojí Talentmanií 31,6 procenta. Informoval o tom server Mediálne.sk. V cílové skupině diváků od 12 do 54 let, na kterou komerční televize na Slovensku prodávají reklamu, dosáhla soutěž Česko Slovensko má talent rekordního podílu 45,1 procenta, zatímco Talentmania pouze 32,2 procenta.