Hlavní navigace

Český lev v sobotu s téměř totožnou sledovaností jako Máme rádi Česko

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Premiéra komiksového hitu Captain America: První Avenger lákala k obrazovce Novy především mladší diváky.

Doba čtení: 2 minuty

Český lev s podobnými čísly jako v loňském roce

Prestižní výroční ceny filmové akademie s názvem Český lev si včera nenechalo na Jedničce ujít 693 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 17,97 %. Inovované podoba této prestižní ankety tak přilákala podobný počet diváků jako v loňském roce, kdy si ji 3. března nenechalo ujít 616 tisíc dospělých diváků (15,67 procenta publika). Česká televize si tak v meziročním srovnání polepšila o přibližně 80 tisíc diváků a v share pak o 2 %. Premiéra filmového blockbusteru Captain America: První Avenger na Nově oslovila 643 tisíc diváků (share 17,86 %), necelými 25 % však dominovala u publika ve věku od 15 do 54 let.

PÁTEČNÍ DATA: První republika v pátek nejsledovanější, večer ale díky Harrymu Potterovi ovládla Nova

Téměř shodné sledovanosti jako Český lev dosáhla soutěž Máme rádi Česko na Primě. Nenechalo si ji ujít 698 tisíc diváků (share 18,16 %). Nejsledovanějším pořadem televize se staly Zprávy FTV Prima s 785 tisíci diváky (share 18,16 %). Nova byla v sobotu televizní jedničkou, ale dosáhla podílu pouze 16,61 %, necelé procento od ní pak byla stanice ČT 1. Televizní trojkou byla s hodnotou 12,5 % Prima. Nově se podařilo dostat nad 20 % podíl pouze v prime time, kdy dosáhla hodnoty 21,75 % u publika 15+ a 25,4 % u diváků starších 15 let. Na TV Barrandov byla nejsledovanější talk show Aleše Cibulky – 201 tisíc diváků (10,35 %).

Graf podílu kanálů (22. 2. 2014)
Graf podílu skupin (22. 2. 2014)
Kanály – průměrné podíly (22. 2. 2014)

ČT Sport pod 10 %, Dvojka nad osmi

V sobotu se k sobě v celodenním podílu přiblížily „olympijské“ kanály ČT Sport a ČT 2. Zatímco první zmiňovaná stanice měla podíl 9,85 %, druhá se dostala na nadprůměrných 8,54 %. Na ČT Sport sledovalo nejvíce diváků biatlonovou štafetu mužů na 4×7,5 kilometru, která měla share rovných 35 %. České televizi tento přenos přinesl téměř 800 tisíc diváků (share 33,59 % v 15–54). Další přenosy už skončily pod čtyřsettisícovou hranicí. Na Dvojce přilákal diváky k obrazovkám především duel Finska se Spojenými státy o hokejový bronz. Dalo mu jich přednost 428 tisíc (share 16,53 %, necelých 18 % v 15–54).

CIF tip v článku řečníci

MINULÝ TÝDEN: Sobotní prohra hokejistů se Švýcarskem zatím nejsledovanějším přenosem olympiády

Z malých televizí dosáhla nejzajímavějšího podílu Prima Cool v prime time, a to u mladších diváků. Za hodnotu 6,7 % ve skupině 15–54 mohla poděkovat především filmu 100 milionů let př.n.l., který vidělo 243 tisíc diváků (share 6,31 %; 8,66 % v 15–54). S hodnotou 5,76 % „odešla“ z prime time u mladšího publika Nova Cinema. Za celý den oslovila 4,59 % publika staršího 15 let. Nejvíce sledovaný byl film Zakletý v čase – 189 tisíc diváků (share 4,94 %; 6,97 % v 15–54). 156 tisíc diváků (share 4,02 %; 2,65 % v 15–54) si nenechalo ujít Kriminálku Miami. Sázku na třináctku vidělo 162 tisíc diváků (share 4,31 %) a Krásy divokého severu si pustilo 140 tisíc diváků (share 3,72 %).

Top 10 všechny stanice (22. 2. 2014)
Top 5: ČT1 (22. 2. 2014)
Top 5: ČT2 (22. 2. 2014)
Top 5: ČT24 (22. 2. 2014)
Top 5: ČT sport (22. 2. 2014)
Top 5: ČT :D (22. 2. 2014)
Top 5: ČT art (22. 2. 2014)
Top 5: Nova (22. 2. 2014)
Top 5: Nova Cinema (22. 2. 2014)
Top 5: FANDA (22. 2. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (22. 2. 2014)
Top 5: TELKA (22. 2. 2014)
Top 5: Prima (22. 2. 2014)
Top 5: Prima COOL (22. 2. 2014)
Top 5: Prima love (22. 2. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (22. 2. 2014)
Top 5: TV Barrandov (22. 2. 2014)
Našli jste v článku chybu?