Deset soutěžních návrhů, z nichž vyšlo nové korporátní logo Českého rozhlasu, zveřejnila tato veřejnoprávní instituce. Generální ředitel Peter Duhan tak splnil slib z tiskové konference, na které rozhlas představil nové logo s výrazným písmenem “R” od Studia Marvil. Všechny soutěžní návrhy, z nichž výběrové komise volila, rozhlas vystavil ve vestibulu hlavní budovy na Vinohradské třídě v Praze. Zveřejnění návrhů rozhlasu přikazuje zákon o veřejných zakázkách.
ROZHOVOR: Měli jsme ještě variantu s malým „r“, říká šéf tvůrců nového loga Českého rozhlasu
Do finále veřejné soutěže se probojovaly dva návrhy grafických studií Kafka design, KUKLIK.CZ, Dynamo design a po jednom od Computer System, Side 2, Proximity Prague a Studia Marvil. “Podrobné návrhy jsou v čase mezi 8.30 a 17.00 na vyžádání k dispozici v recepci Českého rozhlasu, Vinohradská 12,” uvedl rozhlas v průvodní informaci k výstavě.