Hlavní navigace

Český Slavík na Nově smetl konkurenci, byl sledovanější než Televizní noviny

30. 11. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Právě v sobotním hlavním vysílacím čase si vytvořila nejsledovanější česká televize výrazný náskok nad konkurencí. Podíl u staršího publika byl téměř 37 %.

Nova s přehledem lídrem, Prima trhovou dvojkou

Sobotní sledovanost nepřinesla žádné velké překvapení. Český Slavík Mattoni 2014, kterého nabídla Nova, se stal nejen nejsledovanějším pořadem večera, ale i celého dne. V počtu diváků a podílu na publiku (share) dokonce předstihl i tradičně nejúspěšnější Televizní noviny. K vyhlašování pěvecké soutěže, která ani tentokrát nepřinesla žádná překvapení, usedl před půl devátou večer 1,588 milionu diváků (share 40,96 %; 37,8 % v 15–54). Nova měla u staršího publiku nad konkurencí přibližně dvojnásobný náskok, nejvyššího úspěchu dosáhla v prime time, a to u staršího publika – share 36,88 %.

PÁTEČNÍ DATA: Seriál Neviditelní skončil, včera podlehl nové verzi akční klasiky Karate Kid

S menším publikem, než je obvyklé, se musely spokojit Zázraky přírody, které patří mezi tradiční pilíře sobotní zábavy na Jedničce. Tentokrát si je nenechalo ujít 563 tisíc diváků (share 14,12 %). Nejsledovanějším pořadem Jedničky byly s 712 tisíci diváky (share 20,9 %) Události, dalších 164 tisíc diváků (share 4,81 %) je sledovalo na zpravodajském kanálu ČT 24. Stanice ČT 1 oslovila za celý den 12,13 % publika, večer pak 11,63 %. Premiéra nové verze Robina Hooda s Russellem Crowem na Primě skončila pod hranicí půl milionu diváků (share 12 %). Po celý den i v prime time se držela stanice na stejné hodnotě podílu 13,35 %.

Graf podílu kanálů (29. 11. 2014)
Graf podílu skupin (29. 11. 2014)
Kanály – průměrné podíly (29. 11. 2014)

Cinema v 15–54 večer úspěšnější než Jednička

Vyššího podílu u mladšího publika než Jednička dosáhla v sobotním prime time Nova Cinema. Ta se dostala na hodnotu 9,03 % a od hlavního kanálu České televize ji dělilo necelého půl procentního bodu. Za tento úspěch mohla stanice především poděkovat rodinnému filmu Karlík a továrna na čokoládu, který si nenechalo ujít 286 tisíc diváků (share 7,18 %; 11,68 % v 15–54). Nova Cinema za celý den oslovila 5 % staršího publika a v prime time 5,62 %. TV Barrandov se sice taktéž přehoupla v sobotu přes tuto hranici, ovšem v prime time měla podíl pouze 2,84 %. Tradičním tahákem byl seriál o majoru Zemanovi.

WT100 jmena

Po celý den, tedy i v prime time, se držela těsně nad 5 % Dvojka. Nejsledovanějším pořadem byl britský seriál Hercule Poirot – 366 tisíc diváků (share 9,14 %; 6,26 %). Nad hranici sta tisíc diváků se v sobotu nedostaly stanice ČT art, Prima Zoom, Fanda a Telka.

MINULÝ TÝDEN: Příběh kmotra na Nově oslovil dvakrát víc diváků než Hobit na Primě, porazil i Královny popu

Top 10 všechny stanice (29. 11. 2014)
Top 5: ČT1 (29. 11. 2014)
Top 5: ČT2 (29. 11. 2014)
Top 5: ČT24 (29. 11. 2014)
Top 5: ČT sport (29. 11. 2014)
Top 5: ČT :D (29. 11. 2014)
Top 5: ČT art (29. 11. 2014)
Top 5: Nova (29. 11. 2014)
Top 5: Nova Cinema (29. 11. 2014)
Top 5: FANDA (29. 11. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (29. 11. 2014)
Top 5: TELKA (29. 11. 2014)
Top 5: Prima (29. 11. 2014)
Top 5: Prima COOL (29. 11. 2014)
Top 5: Prima love (29. 11. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (29. 11. 2014)
Top 5: TV Barrandov (29. 11. 2014)

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.