Vztahový seriál Primy pod sedmi sty tisíci diváky
Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem vysílaným po 20. hodině se včera staly Cesty domů III na Primě. Premiérová řada seriálu k obrazovce přilákala 668 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 19,47 %. Prima však zvítězila pouze u staršího publika, tedy diváků ve skupině 15+. Cesty domů III měly u mladšího publika share pouze 11,24 %, zatímco oba reprízované díly Comebacku na Nově oslovily přes 29 % publika. První díl sitcomu na Nově měl 641 tisíc diváků, další část 664 tisíc. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne se stala Ulice s více než 900 tisíci diváky (share 36,26 %; 40,34 % v 15–54).
ÚTERNÍ DATA: Úterní večer ovládla komedie Marie Poledňákové, Svatby si mírně polepšily
Nejvíce diváků – 1,478 milionu (share 47,49 %; 45,27 % v 15–54) – měly Televizní noviny na Nově. Nad milionovou hranici se taktéž dostaly i Sportovní noviny. Hlavní zpravodajství Primy vykázalo v přímém souboji se seriálem Ulice 562 tisíc diváků (share 20,43 %). Nejsledovanějším pořadem Jedničky byly Události. Tady je preferovalo 544 tisíc diváků (share 18,84 %). Dalších 130 tisíc diváků (share 4,51 %) je pak vidělo na ČT 24. V součtu obou stanici taky skončily Zprávy FTV Prima až za Událostmi. Seriál Eden si pustilo na ČT 1 necelých 450 tisíc diváků (share 13,22 %). Trhovým lídrem byla Nova následovaná Primou a Jedničkou.
Liga mistrů skončila na Coolu pod stotisícovou hranicí
Závratné výsledky s fotbalovou Ligou mistrů neudělala včera Prima Cool ani ČT Sport. Na první jmenované stanici lze dokonce utkání mezi Lille OSC a FC Porto označit za propadák. Ani jeden z poločasů nesledovalo více než 85 tisíc diváků a jejich podíl se pohyboval maximálně okolo 2,5 %. Prima Cool se s žádným pořadem nedostala ve středu nad stotisícovou hranici. V prime time byla dokonce sledovanější její sesterská stanice Prima love. Tady byl nejúspěšnější seriál Sběratelé kostí se 101 tisíci diváky (share 3,25 %; 3,85 % v 15–54). Duel mezi Slovanem Bratislava a FC Bate Borisov vidělo 113 tisíc lidí (sh. 4,21 %).
MINULÝ TÝDEN: Slečna Drsňák vyzvedla Novu Cinemu do nadprůměru, film měl podíl přes 11 %
Z menších televizí se naopak včerejší večer povedl Nově Cinema. U diváků bodoval i druhý díl americké komedie Slečna Drsňák. Snímek s podtitulem Ještě drsnější si nenechalo ujít 366 tisíc diváků (share 11,15 %; 15,25 % v 15–54). Stanice s přehledem porazila i svého velkého konkurenta v podobě plnoformátové TV Barrandov, a to ve všech diváckých kategoriích i částech dne. Nejúspěšnější pořad této stanice, zábavná show Vtip za stovku, vidělo 208 tisíc diváků (share 6,09 %). Na Telce stojí za zmínku soutěž „Chcete být milionářem?“, která se po půl deváté dostala nad hranici sta tisíc diváků a u staršího publika dokonce porazila v prime time Primu Cool.