Pátečnímu TOP 10 neochvějně dominovaly Televizní noviny na Nově, které také jediné překročily (a výrazně) jeden milion diváků starších patnácti let. Druhé Četnické humoresky v prime time na ČT 1 sledovalo 977 tisíc diváků obecné cílové skupiny, tedy o třicet tisíc zástupců této skupiny více než minulý pátek. Diskusní Všechnopárty si pak naladilo 965 tisíc diváků, což je zase o více než čtyřicet tisíc diváků méně než minulý týden.
ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace dále posiluje, čtvrteční večer patří tradičně Nově
Čtvrté a páté místo obsadily tradiční sledovanostní evergreeny TV Nova, tedy nekonečný seriál Ulice a Sportovní noviny. Šestou 13. komnatu na ČT 1 sledovalo 774 tisíc diváků, jejíž sledovanost ale oproti minulém týdnu ztratila 140 tisíc diváků. Přístav na Primě si naladilo 649 tisíc diváků starších patnácti let, což je o sedmnáct tisíc více než pátek před tím. Do TOP 10 se ještě umístily dvě stálice TV Prima v podobě soutěže amatérských kuchařů Prostřeno a večerních Zpráv. Deváté místo pak obsadil celovečerní film v prime time na Nově Jack a obři, který sledovalo 548 tisíc zástupců obecné divácké skupiny.
Na Nově Cinema během pátečního večera a v souladu s jejím názvem také zabodovaly filmy, a to hlavně u mladší cílové skupiny. Komedii Nekecej a pádluj 2: Volání divočiny v prime time sledovalo 123 tisíc diváků starších patnácti let, z toho ale 97 tisíc bylo mladších 54 let, což znamenalo podíl 5,54 procenta u mladší cílové skupiny. Podobný poměr vykázalo i následující Interview s upírem, který vidělo 71 tisíc zástupců obecné cílové skupiny a 58 tisíc z nich bylo mladších 54 let. To znamenalo podíl 5,21 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let, kteří v tu dobu sledovali televizní obrazovku.
MINULÝ TÝDEN: Silná trojka na ČT 1 si vedla výborně v 15+. Osamělý jezdec pak v 15–54
Vyšší podíl diváků mladších 54 let vykázal i magazín Exploziv na TV Barrandov, který sledovalo 160 tisíc diváků starších patnácti let – polovina z nich pak byla ve věku od 15 do 54 let, což znamenalo podíl 7,33 procenta u této cílové skupiny. Podíly v řádu jednotek procent už začínají generovat i nové kanály skupiny Barrandov, třeba film 12 let v řetězech na kanále Kino Barrandov sledovalo 1,53 procenta obecné cílové skupiny a Naše dokumenty na Barrandov Plus vidělo 2,04 procenta diváků starších patnácti let.