Hlavní navigace

Četnické humoresky a Všechnopárty předskočily Ulici a Sportovní noviny

30. 4. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nova nasadila proti primáckému seriálu Přístav film Jack a obři, který ve srovnání s Přístavem ztrácel více než sto tisíc diváků.

Pátečnímu TOP 10 neochvějně dominovaly Televizní noviny na Nově, které také jediné překročily (a výrazně) jeden milion diváků starších patnácti let. Druhé Četnické humoresky v prime time na ČT 1 sledovalo 977 tisíc diváků obecné cílové skupiny, tedy o třicet tisíc zástupců této skupiny více než minulý pátek. Diskusní Všechnopárty si pak naladilo 965 tisíc diváků, což je zase o více než čtyřicet tisíc diváků méně než minulý týden.

ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace dále posiluje, čtvrteční večer patří tradičně Nově

Čtvrté a páté místo obsadily tradiční sledovanostní evergreeny TV Nova, tedy nekonečný seriál Ulice a Sportovní noviny. Šestou 13. komnatu na ČT 1 sledovalo 774 tisíc diváků, jejíž sledovanost ale oproti minulém týdnu ztratila 140 tisíc diváků. Přístav na Primě si naladilo 649 tisíc diváků starších patnácti let, což je o sedmnáct tisíc více než pátek před tím. Do TOP 10 se ještě umístily dvě stálice TV Prima v podobě soutěže amatérských kuchařů Prostřeno a večerních Zpráv. Deváté místo pak obsadil celovečerní film v prime time na Nově Jack a obři, který sledovalo 548 tisíc zástupců obecné divácké skupiny.

Kanály – průměrné podíly (29. 4. 2016)
Graf podílu kanálů (29. 4. 2016)
Graf podílu skupin (29. 4. 2016)

Na Nově Cinema během pátečního večera a v souladu s jejím názvem také zabodovaly filmy, a to hlavně u mladší cílové skupiny. Komedii Nekecej a pádluj 2: Volání divočiny v prime time sledovalo 123 tisíc diváků starších patnácti let, z toho ale 97 tisíc bylo mladších 54 let, což znamenalo podíl 5,54 procenta u mladší cílové skupiny. Podobný poměr vykázalo i následující Interview s upírem, který vidělo 71 tisíc zástupců obecné cílové skupiny a 58 tisíc z nich bylo mladších 54 let. To znamenalo podíl 5,21 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let, kteří v tu dobu sledovali televizní obrazovku.

ebf - partner 1

MINULÝ TÝDEN: Silná trojka na ČT 1 si vedla výborně v 15+. Osamělý jezdec pak v 15–54

Vyšší podíl diváků mladších 54 let vykázal i magazín Exploziv na TV Barrandov, který sledovalo 160 tisíc diváků starších patnácti let – polovina z nich pak byla ve věku od 15 do 54 let, což znamenalo podíl 7,33 procenta u této cílové skupiny. Podíly v řádu jednotek procent už začínají generovat i nové kanály skupiny Barrandov, třeba film 12 let v řetězech na kanále Kino Barrandov sledovalo 1,53 procenta obecné cílové skupiny a Naše dokumenty na Barrandov Plus vidělo 2,04 procenta diváků starších patnácti let.

TOP 10 všechny stanice (29. 4. 2016)
TOP 5: ČT 1 (29. 4. 2016)
TOP 5: ČT2 (29. 4. 2016)
TOP 5: ČT 24 (29. 4. 2016)
TOP 5: ČT sport (29. 4. 2016)
TOP 5: ČT :D (29. 4. 2016)
TOP 5: ČT art (29. 4. 2016)
TOP 5: Nova (29. 4. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (29. 4. 2016)
TOP 5: FANDA (29. 4. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (29. 4. 2016)
TOP 5: TELKA (29. 4. 2016)
TOP 5: Prima (29. 4. 2016)
TOP 5: Prima COOL (29. 4. 2016)
TOP 5: Prima love (29. 4. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (29. 4. 2016)
TOP 5: Prima MAX (29. 4. 2016)
TOP 5: Prima Comedy Central (29. 4. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (29. 4. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (29. 4. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (29. 4. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (29. 4. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).