Pondělní večer patřil opět seriálu Četnické humoresky, který byl vysílán od 20 hodin na Jedničce. Jako jediný nezpravodajský pořad dne dosáhl k milionové hranici. Podíval se na něj konkrétně 1,003 milionu diváků při podílu na publiku (share) 25,11 %. Seriálu se dařilo i u diváků od 15 do 54 let, kde získal podíl 24,41 %. Mladší diváci, tedy právě ti ve skupině od 15 do 54 let, ale dali přednost především Gymplu. Tento seriál tu získal podíl 29,29 %. Celkově Gympl s (r)učením omezeným sledovalo 950 tisíc diváků (share 23,51 %). Cesty domů II se musely spokojit s pozicí trojky – 874 tisíc diváků (share 21,81 %). Podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 14,09 %.
MINULÝ VÍKEND: Četnické humoresky porazily Cesty domů i Gympl, zájem o ČT :D a ČT art klesl
Špatně se nevedlo ani novému sitcomu PanMáma, který si zachoval téměř stejný počet diváků jako minule. Bylo jich konkrétně 746 tisíc (share 23,1 %). Podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 27,59 %. Reportéři ČT, kteří následovali po Četnických humoreskách, oslovili 634 tisíc diváků (share 17,41 %), Top Star na Primě 386 tisíc diváků (share 13,79 %). Nejsledovanějším programem byla v pondělí Nova, která překročila u diváků starších 15 let podíl 24 % a u publika od 15 do 54 let se blížila k 28 %. Na pozici dvojky byla stanice ČT 1 s 17 % (v prime timu 20,54 %), třetí pozici obsadila Prima s 15,74 % (prime time 17,48 %). TV Barrandov oslovila nejvíce diváků (148 tisíc) Ženou za pultem – share 3,67 %.
VÍKENDOVÁ DATA: Stanice ČT art se o víkendu dostala na své dno, Sanitka 2 ovládla páteční večer
Dvojce se vyplatilo nasazení filmové klasiky Podraz. 185 tisíc diváků jí přineslo podíl 10,4 %. Nejsledovanějším pořadem zpravodajské Čtyřiadvacítky byly Události – 163 tisíc diváků (share 5,14 %). Naopak stanice ČT Sport, stejně jako Déčko, ČT art, Smíchov, Telka a Prima Zoom skončily pod 100 tisíci diváky. Sledovanost kulturního kanálu ČT byla opět tragická. Žádný z pořadů se nedostal nad desetitisícovou hranici a podíl 1 % na publiku. Stanice se tak de facto mohla rovnat co do podílu opět se sledovaností některých placených kanálů na satelitu nebo v kabelových sítích. Před ČT art se například v primetimovém podílu dostala televize MGM, která měla share 0,23 %, zatímco kanál ČT oslovil 0,08 % publika.
ROZHOVOR: ČT :D a ČT art jsme chtěli do multiplexu 1, ale nevešly se tam, říkají Pavel Hanuš a Ivo Ferkl
Salón krásy na Nově Cinema oslovil 207 tisíc diváků (share 5,39 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 7,61 %. Na Fandovi byl nejsledovanějším pořadem seriál Krimininálka New York, konkrétně díl vysílaný od 21:11. Oslovil 171 tisíc diváků (share 4,66 %), podíl u diváků od 15 do 54 let byl 4,27 %. Partička na Primě Cool přilákala 208 tisíc diváků (share 7,34 %), za zmínku však stojí share u diváků od 15 do 54 let – 12,97 %. VyVolení na Primě love, konkrétně jejich rekapitulace, se tentokrát musela spokojit s menšími podíly. 119 tisíc diváků ve skupině starších 15 let ji přineslo share 3,69 %, u diváků od 15 do 54 let to bylo 4,9 %.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 17,01 | 20,54 | 13,85 | 17,77 | |
ČT 2 | 4,26 | 3,70 | 3,66 | 2,58 | |
ČT Sport | 1,24 | 0,63 | 1,41 | 0,75 | |
ČT 24 | 5,30 | 3,12 | 2,98 | 2,08 | |
ČT :D | 0,62 | 0,23 | 1,12 | 0,42 | |
ČT art | 0,08 | 0,08 | 0,08 | 0,10 | |
Nova | 24,28 | 28,54 | 27,64 | 32,47 | |
Nova Cinema | 4,56 | 4,25 | 6,60 | 5,97 | |
Fanda | 1,63 | 2,22 | 1,87 | 2,25 | |
Smíchov | 1,06 | 0,88 | 1,88 | 1,59 | |
Telka | 0,85 | 0,68 | 0,78 | 0,54 | |
Prima | 15,74 | 17,48 | 10,22 | 11,42 | |
Prima Cool | 3,52 | 3,36 | 6,05 | 5,77 | |
Prima love | 1,91 | 1,90 | 2,61 | 2,60 | |
Prima Zoom | 1,70 | 1,16 | 1,85 | 1,23 | |
TV Barrandov | 3,54 | 3,29 | 3,52 | 3,83 | |
Atmedia | 4,29 | 2,34 | 3,97 | 1,90 | |
ostatní TV | 8,41 | 5,60 | 9,90 | 6,74 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 28,51 | 28,30 | 23,10 | 23,70 |
Nova Group | 32,38 | 36,57 | 38,77 | 42,82 |
Prima Group | 22,87 | 23,90 | 20,73 | 21,02 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch