Hlavní navigace

Chello Zone zahájila reklamní kampaň na kanál Zone Reality

20. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

20. 2. 2008

Reklamní kampaň na kanál Zone Reality zahájila minulý týden společnost Chello Zone, která mimo jiné provozuje na českém trhu kanály Zone Romantica, Extreme Sports nebo JimJam. S její první fází se mohli diváci setkat nejprve na českých a slovenských vyhledavačích Seznam, Centrum a Azet. Ta probíhala minulý a tento týden. Další fázi je prezentace a soutěž o ceny (např. let vrtulníkem) na celoplošném komerčním rádiu Evropa 2.

Poslední část kampaně probíhá tento a příští týden v hlavním městě a jeho obyvatelé se s ní mohou setkat při cestě dopravními prostředky, konkrétně v metru. Na stanicích je podél jezdících schodů umístěna reklama na plakátovacích plochách. Autorem kampaně je reklamní agentura LV interactive a tematicky je cílena na tento měsíc, který se celý věnuje zločinu. K projektu také vznikly internetové stránky.

KL-nominace

Zone Reality je jediným televizním kanálem, který se věnuje 24 hodin, 7 dnů v týdnu realitě. Vystupují zde skuteční lidé a shlédnete opravdové příběhy. Nejsou zde žádní herci, scénáře ani senzace. Program odráží život takový, jaký je. Můžete zde shlédnout mnoho žánrů včetně záchrany a přežití, kriminalitu, příběhy o zvířatech i živelné pohromy. Schéma především zdůrazňuje hrdinství požárníků, policie a nemocničního personálu.

Vysílání obsahuje kombinaci záběrů z průmyslových kamer a natáčení během akce. Populární jsou na tomto kanálu např. pořady Doctor’s Diaries, Crime Strike, Border Patrol, Zoo Babies a LA Cops. S přesunem do pozdějších hodin se divák dostává do stále více šokujících a odhalujících témat. Ve vysílání se objevují také lovci duchů, nevysvětlitelné úkazy a mimozemské anomálie.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.