Čtrnáct procent domácností, jejíž členové jsou ve věku od 15 do 54 let, má v současné době televizor, takzvanou Smart TV. Vyplývá to z dnes publikovaných dat Kontinuálního výzkumu, který zajišťuje společnost Nielsen Admosphere pro Asociaci televizních organizací (ATO) jako nedílnou součást peoplemetrového projektu. Rozšíření Smart TV se oproti roku 2013 zdvojnásobilo. Pokles naopak zaznamenává stolní počítač, který se z 56 % v roce 2013 dostal letos na 47 %. Jedná se totiž o přístroj, který je dlouhodobě v domácnostech nahrazován notebooky, případně již zmíněnými chytrými zařízeními.
ČTĚTE TAKÉ: Smart TV pro „snoby“: Velký přehled televizorů nad 100 000 Kč
Poněkud jiné výsledky nabízí pohled na čísla za všechny domácnosti (tedy bez omezení věku jejich členů). Vzhledem k tomu, že v tomto vzorku jsou zahrnuti i lidé ve věku 55 a více let, kteří moderní technologie využívají méně, je zde vybavenost těmito přístroji znatelně nižší. Trendy však zůstávají stejné, tedy notebook jakožto nejčastější moderní zařízení v domácnostech stagnuje (letos jej má doma 48 % domácností), vybavenost stolními počítači klesá a nejmodernější technika jako smartphone, tablet a Smart TV naopak posiluje. Smartphone nyní najdeme v 39 % domácností, tablet v 17 % a Smart TV v 11 %.