Business Insider upozorňuje na tichý odchod ze scény u videokonferenčního produktu Cisco Umi, produktu, který se měl stát základem vstupu Cisco do domácností s videokonferenčním řešením.
Umi bylo uvedeno na trh v říjnu 2010 a nabízelo Full HD videokonferenční hovory ale bylo nutné si pořídit hardware (kameru, ovladač a set-top-box) za zhruba 600 USD. V březnu 2011 se Cisco pokoušelo produkt oživit nabídkou levnější varianty za 400 USD a podporující „pouze“ 720p video. Vedle základní ceny za pořízené hardware jste ale ještě museli platit 10 USD měsíčně za službu jako takovou.
Cisco Umi pro spotřebitele končí, služba zůstane zachována pouze pro existující předplatitele. Existujícího produktu pro firmy, Cisco Telepresence, se žádné změny netýkají. Spotřebitelé tak mohou pokračovat v užívání zdarma dostupných řešení od Skype, Facebooku či Google. Posledně jmenovaný v Google+ zdarma umožňuje videokonference až deseti účastníků.