Hlavní navigace

CNN otevřela pobočku obchodního oddělení v Praze

9. 10. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
9. 10. 2007

Nakupování reklamního prostoru na globální zpravodajské televizi CNN se pro české firmy ještě zjednoduší. CNN International totiž otevřela pobočku svého obchodního oddělení v Praze. Podle deníků MF Dnes a Hospodářské noviny tak chce oslovit velké české firmy, které působí také v zahraničí.

BRAND24

Český trh je stále zajímavější, a pokud zde chceme uspět, potřebujeme být tady a mít lidi, co mluví česky a trhu rozumí, řekl HN Werner Schöpff ze společnosti Time Warner Company, která CNN vlastní. Obchodní oddělení CNN nabízí nejen reklamní časy v televizním vysílání, ale také prostor na internetových stránkách stanice. První české reklamy by se měly na zpravodajském kanálu objevit koncem letošního roku, píší HN. Ve skutečnosti však české společnosti na CNN už inzerovaly, doposud ale musely reklamní časy nakupovat v zahraničí.

Podle MF Dnes by mohla na CNN v příštích letech inzerovat asi desítka českých firem. Půlminutový televizní spot přijde v přepočtu pouze na 68 tisíc korun, zatímco tuzemské televize si za něj účtují v závislosti na sledovanosti okolo čtvrt milionu Kč. CNN lze v České republice sledovat prostřednictvím kabelových rozvodů, IPTV a po satelitu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).