Hlavní navigace

comScore: Digitální obsah je nejrychleji rostoucí kategorií e-komerce

11. 2. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Uživatelé stále více vyhledávají digitální obsah – e-knihy, hudbu, televizní seriály i filmy. Podle analýzy comScore se v roce 2011 právě digitální obsah může pochlubit největším růstem. Až s velkým odstupem následuje spotřebitelská elektronika, hodinky, šperky, hardware a software.  Teď už jenom nezbývá doufat, že „digitální revoluce“ někdy v plné míře dorazí také do jiných zemí, včetně té naší. Data od comScore se, pochopitelně, týkají pouze US trhu.

Uživatelé stále více vyhledávají digitální obsah – e-knihy, hudbu, televizní seriály i filmy. Podle analýzy comScore se v roce 2011 právě digitální obsah může pochlubit největším růstem. Až s velkým odstupem následuje spotřebitelská elektronika, hodinky, šperky, hardware a software.

 Teď už jenom nezbývá doufat, že „digitální revoluce“ někdy v plné míře dorazí také do jiných zemí, včetně té naší. Data od comScore se, pochopitelně, týkají pouze US trhu.

Zdroj: 2012 U.S. Digital Future in Focus

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).