Hlavní navigace

ComScore vstoupí na český trh i v případě, že nezvítězí v tendru SPIRu

18. 4. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Americká společnost comScore, specializující se na měření internetové návštěvnosti a reklamy, chce rozšířit své aktivity i do Česka. Jak už jsme vás dříve informovali, comScore se účastní výběrového řízení SPIRu na novou vlnu měření návštěvnosti tuzemských webů. Nyní je jasné, že comScore chce vstoupit na český trh i v případě, že tendr nevyhraje. Se SPIR by to samozřejmě bylo snazší, ale na český trh vstoupíme tak jako tak, uvedla pro server Médiář.cz Renata Tagg, ředitelka evropských operací…

Americká společnost comScore, specializující se na měření internetové návštěvnosti a reklamy, chce rozšířit své aktivity i do Česka. Jak už jsme vás dříve informovali, comScore se účastní výběrového řízení SPIRu na novou vlnu měření návštěvnosti tuzemských webů. Nyní je jasné, že comScore chce vstoupit na český trh i v případě, že tendr nevyhraje. Se SPIR by to samozřejmě bylo snazší, ale na český trh vstoupíme tak jako tak, uvedla pro server Médiář.cz Renata Tagg, ředitelka evropských operací comScore.

Zdroj: Médiář.cz

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.