Takový prostor je uměle vymyšlený, nic takového neexistuje.
Jak by se všichni ti experti a produktový managoři nepoučili. Všechny tyhle agresivní nesmysly budou lidi ignorovat s mnohem větší vervou než normální banner. Oni pořád hledají něco nového a neokoukaného, aby pokaždý zjisitili, že to pokaždé funguje hůř a hůř.
A co mě dostává nejvíc jsou frikulíny těsně po VSE, co jsou expertky na všechno. Obecný fráze a nesmymsly:
Aby reklamní formát na Internetu zaujal, musí se stále hledat nová, ‚neokoukaná' řešení
no to je taky pravda
"Velikost formátu sama o sobě nezaručuje klientovi úspěšnou kampaň. Vizuální efekt sdělení musí být také maximálně využit dobrou kreativou,"
sakra! to je taky pravda!
tak ted nevim, na jake nesmyslne fraze jste narazel.
a neopirejte se prosim do jednotlivych lidi, sam ukazujete, jak jste slaby v diskusi.
me tento format zaujal, vidim v nem dobry prostor hlavne pro uz zmineny branding.
pokud vezmeme, ze dialup nam bezi rychlosti 33.6kbps, 15kB banner stahneme za cca 3.5sekundy. to neni zas tak strasne. hlavne, kdyz ta znama 8sekundova hranice pro prechod na jinou stranku je uz podle mne dnes passe.
Proto si myslim, ze by se agentury mely oprostit od banneroveho modelu a vyuzit interaktivitu webu mnohem inteligentneji. Ale to by tam musel pracovat nekdo, kdo tomu rozumi vic na techologicke urovni a ne jenom bezny klikaci. Ale tyhle lidi zase nepracuji v med. agenturach. Proto aby vznikla rozumna nebanerova reklamni platforma integrovana s webovym obsahem je potreba, aby se proud "kecalu" z medialek spojil s proudem technolociky znalych lidi.
Fraze. Je jasne, ze bez novych fomratu bude internetova divize ARBA prichazet o ksefty (stare formaty jsou uz nezajimave).
Aby reklamní formát na Internetu zaujal, musí se stále hledat nová, ‚neokoukaná' řešení
Fraze. O bannerove slepote uz bylo napsano mnoho o prostredcich boji s ni taky.
Velikost formátu sama o sobě nezaručuje klientovi úspěšnou kampaň. Vizuální efekt sdělení musí být také maximálně využit dobrou kreativou
Fraze. V cem asi spociva uspesnost reklamy? No asi v tom, jak je udelana technicky a kreativne, tohle neplati jen na internetu, to plati i pro ostatni media.
Jsou to obecne fraze, na kterych je ostudne postavit clanek. Podobna tvrzni mohou zapusobit na profesora marketingu na zkousce - vidi, ze se studentka dobre pripravila, ale zadnou invenci od ni neceka (ani se mu ji od studentky nedostava). Jenze ctenarum Lupy, kteri se marketingu venuji, je tohle jasne a zbytek ctenaru podobne reci nezajimaji vubec.
Nic proti Markete Cermakove, ale nesnazte se mi prosim vnutit, ze citace uvedene v clanku nejsou fraze. At uz je napsal kdokoliv, fraze to jsou.
Neztrácí, řešení pomocí Flashe/JavaScriptu může být hezčí, pohodlnější, snáze ovladatelné atd. Ale vždy musí být možnost dostat se k obsahu i bez těchto doplňkových technologií. Takže můžete si udělat krásné flashové/JS pulldown menu, ale vždy musí být k dispozici možnost pohybovat se po webu i pro ty, kdo nemají aktivní (z jakýchkoli důvodu) Flash ani JavaScript.
Smrdi to trochu slepou zaujatosti vuci Flashi
Kdybych byl slepě zaujatý proti Flashi, tvrdil bych, že Flash je naprostý nesmysl a neměl by se používat vůbec. Nic takového jsem nenapsal - ať se používá, ale musí to být korektním a neomezujícím způsobem.
Mozna je to tim, ze kazdy chapeme slovo "obsah" jinak - ja nemel na mysli napr. menu, ale opravdovy "seriozni" obsah (nejakou infografiku, schemata, nejaky navod apod.);
U ničeho z toho, co jste vyjmenoval, nevidím absolutně žádný důvod, proč by to nemohlo být k dispozici bez Flashe a JavaScriptu. Existují samozřejmě věci, které bez těchto doplňkových technologií prakticky nelze udělat; jsou to ale velmi řídké výjimky. U firemní prezentace nebo webu zpravodajského typu se s nimi prakticky nesetkáte.
Mimochodem, poprve jsem na to slovo narazil zde
Cituji:
[...]Všechny ty majitele realit postavených na předražených parcelách za 4 měsíce (a ano, opravdu existují lidé, kteří se domnívaní, že takové domy mají životnost 80 let), zatížených hypotékou, která je všude mimo území ČR znakem sociálně pohnuté situace (jen u nás je skutečnost, že platíte hypotéku znakem prestiže, a žádný mameluk s vizitkou psanou v angličtině, vám v hospodě nad pivem nezapomene připomenout, že platit 8 tisíc měsíčně po dobu patnácti let "není až taková hrůza"), všechny vlastníky job descriptions a non-disclosure agreements, absolvujících alespoň jednou za kvartál nějaký ten training v zámoří, a když už nic, tak alespoň pořádajících conference calls každé uterý a čtvrtek, a také všechny frikulíny (za tento výraz vděčí lidstvo Michalu Vopálenskému, blahé paměti, jednomu z nejrozumějších PhD studentů v dejvickém monobloku, a znamená free, cool & in), které tak dlouho budují kariéru, až, když v osmatřiceti zjistí, že jsou neplodné, přesvědčí samy sebe, že přivést dítě do tohoto hnusného světa, by bylo vlastně zločinem proti lidskosti.