Hlavní navigace

ČT 1 a Nova v pátek večer zcela vyrovnané, vyhrála První republika

26. 4. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hlavní večerní film na Nově, Alvin a Chipmunkové, se v kategorii D15+ nedostal ani mezi TOP 10 pořadů dne napříč televizemi

Nova na méně než polovině výkonu První republiky

Vzácně vyrovnaného podílu na dospělém publiku starším 15 let dosáhly o pátečním prime time (mezi 19 a 23 hodinou) dvě nejsledovanější televizní stanice v Česku, Nova a ČT 1. Zatímco hlavní kanál Novy dosáhl podílu 23,50 procenta, Jednička zaostávala jen o tři setiny procentního bodu, vykázala podíl 23,47 procenta. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne tradičně stal seriál První republika, který si na ČT 1 od osmé večer nenechalo ujít 1,200 milionu dospělých diváků a 31,63 procenta publika. Souběžně vysílaný film Alvin a Chipmunkové na Nově vidělo od 20:20 průměrně 516 tisíc dospělých diváků a 14,27 procenta publika.

ČTVRTEČNÍ DATA: Nova ve čtvrtek oslovila více publika než ČT 1 a Prima dohromady. Večer bodovala ČT 2

Film na Nově zaostal za První republikou i v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let. V této kategorii sice oslovil 22,10 procenta publika, seriál na Jedničce ale 25,89 procenta. ČT 1 bodovala i s dokumentem Fenomén Šmejdi, který od deváté večer nahradil 13. komnatu. Vidělo jej sice méně lidí, než bývá obvyklé u 13. komnaty, ale Jednička si udržela náskok před konkurencí. Snímek si nenechalo ujít 794 tisíc dospělých diváků a 21,76 procenta publika (12,11 procenta ve věku 15 až 54 let). Nad milion diváků se dostala následná talk show Všechnopárty, již vidělo od půl desáté 1,043 milionu dospělých a 31,00 procenta publika (ale jen 18,43 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (25. 4. 2014)
Graf podílu kanálů (25. 4. 2014)
Graf podílu skupin (25. 4. 2014)

Show Jana Krause sledovanější než hlavní film Novy

Podprůměrný zájem diváků vyvolala reality show Farmář hledá ženu na hlavním kanálu Primy. Od čtvrt na devět ji vidělo v průměru 429 tisíc dospělých diváků a 11,39 procenta publika (9,60 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima bodovala spíše Show Jana Krause, již si od čtvrt na jedenáct nenechalo ujít 647 tisíc dospělých diváků a 26,34 procenta publika (24,98 procenta ve věku 15 až 54 let). V počtu diváků i podílu na trhu šlo o nejúspěšnější pořad dne na hlavním kanálu Primy, probojoval se dokonce do TOP 10 pořadů dne všech českých televizí měřených peoplemetry.

Tip do článku - Cif21 - firmy

MINULÝ PÁTEK: Nejkrásnější hádanka porazila První republiku, ale pouze u mladšího publika

Z menších televizí se dařilo zejména Nově Cinema, jejíž hlavní večerní film Pošetilost mocných vidělo od osmé večer 214 tisíc dospělých diváků a 5,87 procenta publika (7,18 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 2 ve stejnou dobu zaujala dokumentem Afrika. Vidělo jej 204 tisíc dospělých diváků, což představovalo 5,41 procenta publika. Český film Venkovský učitel od režiséra Bohdana Slámy poté od deváté večer vidělo na Dvojce 150 tisíc dospělých diváků a 4,82 procenta publika (5,74 procenta ve věku 15 až 54 let). Velmi sledovaný byl i finálový zápas hokejové Tipsport extraligy mezi PSG Zlín a HC Kometou Brno, který si od šesté večer na ČT Sport nenechalo ujít 172 tisíc dospělých diváků a 5,31 procenta publika (8,21 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (25. 4. 2014)
Top 5: ČT1 (25. 4. 2014)
Top 5: ČT2 (25. 4. 2014)
Top 5: ČT24 (25. 4. 2014)
Top 5: ČT sport (25. 4. 2014)
Top 5: ČT :D (25. 4. 2014)
Top 5: ČT art (25. 4. 2014)
Top 5: Nova (25. 4. 2014)
Top 5: Nova Cinema (25. 4. 2014)
Top 5: FANDA (25. 4. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (25. 4. 2014)
Top 5: TELKA (25. 4. 2014)
Top 5: Prima (25. 4. 2014)
Top 5: Prima COOL (25. 4. 2014)
Top 5: Prima love (25. 4. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (25. 4. 2014)
Top 5: TV Barrandov (25. 4. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.