Hlavní navigace

ČT 1 o pátečním prime time nad Novou, Indiana Jones podlehl První republice i u mladých

15. 3. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Mimořádně sledovaný byl i vzpomínkový pořad Neobyčejné životy věnovaný zesnulému herci Otakaru Brouskovi

Farmář se dotahoval na Novu

Mimořádně silný páteční večer má za sebou první program České televize. Jeho seriál První republika byl nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne nejen u širší kategorie všech dospělých diváků starších 15 let, ale i v mladší skupině 15 až 54 let. Od osmé večer jej sledovalo v průměru 1,343 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 33,64 procentům publika. Dobrodružný film Indiana Jones a chrám zkázy, který od 20:20 vysílal hlavní kanál Novy, oslovil 590 tisíc dospělých diváků a dosáhl podílu 16,52 procenta. Blížila se mu dokonce i reality show Farmář hledá ženu, již si na Primě od čtvrt na devět nenechalo ujít 503 tisíc dospělých diváků a 12,73 procenta publika.

ČTVRTEČNÍ DATA: ČT Sport včera dvojkou České televize, Evropská liga měla podíl přes 11 %

V mladší cílové skupině 15 až 54 let se na pořadí večerních pořadů nic nezměnilo: vyhrála První republika s podílem 27,82 procenta, následoval Indiana Jones (23,98 procenta) a Farmář hledá ženu (12,50 procenta). ČT 1 bodovala i mimořádně nasazeným dokumentem Neobyčejné životy, věnovanému právě zesnulému herci Otakarovi Brouskovi. Od deváté večer místo 13. komnaty jej vidělo v průměru 913 tisíc dospělých diváků a 24,54 procenta publika. Oproti 13. komnatě však byl delší a odsunul začátek talk show Všechnopárty až na desátou večer, což se promítlo do nižšího počtu diváků: 898 tisíc dospělých (podíl 29,93 procenta).

Kanály – průměrné podíly (14. 3. 2014)
Graf podílu kanálů (14. 3. 2014)
Graf podílu skupin (14. 3. 2014)

MS v letech na lyžích z Harrachova zvedlo ČT Sport

Konkurenční Show Jana Krause, která začínala jen o čtvrt hodiny později (ve čtvrt na jedenáct), na souběh s Všechnopárty také doplatila, vidělo ji podprůměrných 477 tisíc dospělých diváků a 18,93 procenta publika (19,19 procenta ve věku 15 až 54 let). Jednička na změně programu vydělala, za celý prime time (19:00 až 23:00) porazila u dospělého publika staršího 15 let hlavní kanál Novy, když oslovila 25,53 procenta diváků u televizních obrazovek, zatímco Nova 25,25 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let si ale Nova podržela vedení, když v prime time dosáhla podílu 29,98 procenta, zatímco ČT 1 pouze 18,24 procenta.

ebf - partner 1

MINULÝ PÁTEK: Indiana Jones se u mladých diváků dotáhl na První republiku, v pátek stoupal i Farmář

Z menších televizí se dařilo především TV Barrandov, jejíž hlavní film Blázni ze stadionu vidělo od čtvrt na devět 246 tisíc dospělých diváků (6,45 procenta publika; 6,93 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima Cool bodovala seriálem Námořní vyšetřovací služba L.A., zejména epizodou nasazenou od 21:10, již zhlédlo 237 tisíc dospělých diváků a 6,52 procenta publika (6,31 procenta ve věku 15 až 54 let). Nadprůměrně sledovaná byla i ČT Sport, zejména přenosy MS v letech na lyžích z Harrachova, které od 16:00 zhlédlo v průměru 182 tisíc dospělých diváků a 10,96 procenta publika (11,66 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (14. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (14. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (14. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (14. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (14. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (14. 3. 2014)
Top 5: ČT art (14. 3. 2014)
Top 5: Nova (14. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (14. 3. 2014)
Top 5: FANDA (14. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (14. 3. 2014)
Top 5: TELKA (14. 3. 2014)
Top 5: Prima (14. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (14. 3. 2014)
Top 5: Prima love (14. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (14. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (14. 3. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).