Hlavní navigace

ČT 1 o pátečním prime time nad Novou, Indiana Jones podlehl První republice i u mladých

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Mimořádně sledovaný byl i vzpomínkový pořad Neobyčejné životy věnovaný zesnulému herci Otakaru Brouskovi

Doba čtení: 2 minuty

Farmář se dotahoval na Novu

Mimořádně silný páteční večer má za sebou první program České televize. Jeho seriál První republika byl nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne nejen u širší kategorie všech dospělých diváků starších 15 let, ale i v mladší skupině 15 až 54 let. Od osmé večer jej sledovalo v průměru 1,343 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 33,64 procentům publika. Dobrodružný film Indiana Jones a chrám zkázy, který od 20:20 vysílal hlavní kanál Novy, oslovil 590 tisíc dospělých diváků a dosáhl podílu 16,52 procenta. Blížila se mu dokonce i reality show Farmář hledá ženu, již si na Primě od čtvrt na devět nenechalo ujít 503 tisíc dospělých diváků a 12,73 procenta publika.

ČTVRTEČNÍ DATA: ČT Sport včera dvojkou České televize, Evropská liga měla podíl přes 11 %

V mladší cílové skupině 15 až 54 let se na pořadí večerních pořadů nic nezměnilo: vyhrála První republika s podílem 27,82 procenta, následoval Indiana Jones (23,98 procenta) a Farmář hledá ženu (12,50 procenta). ČT 1 bodovala i mimořádně nasazeným dokumentem Neobyčejné životy, věnovanému právě zesnulému herci Otakarovi Brouskovi. Od deváté večer místo 13. komnaty jej vidělo v průměru 913 tisíc dospělých diváků a 24,54 procenta publika. Oproti 13. komnatě však byl delší a odsunul začátek talk show Všechnopárty až na desátou večer, což se promítlo do nižšího počtu diváků: 898 tisíc dospělých (podíl 29,93 procenta).

Kanály – průměrné podíly (14. 3. 2014)
Graf podílu kanálů (14. 3. 2014)
Graf podílu skupin (14. 3. 2014)

MS v letech na lyžích z Harrachova zvedlo ČT Sport

Konkurenční Show Jana Krause, která začínala jen o čtvrt hodiny později (ve čtvrt na jedenáct), na souběh s Všechnopárty také doplatila, vidělo ji podprůměrných 477 tisíc dospělých diváků a 18,93 procenta publika (19,19 procenta ve věku 15 až 54 let). Jednička na změně programu vydělala, za celý prime time (19:00 až 23:00) porazila u dospělého publika staršího 15 let hlavní kanál Novy, když oslovila 25,53 procenta diváků u televizních obrazovek, zatímco Nova 25,25 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let si ale Nova podržela vedení, když v prime time dosáhla podílu 29,98 procenta, zatímco ČT 1 pouze 18,24 procenta.

MIF 2018 tip v článku Mikulenka

MINULÝ PÁTEK: Indiana Jones se u mladých diváků dotáhl na První republiku, v pátek stoupal i Farmář

Z menších televizí se dařilo především TV Barrandov, jejíž hlavní film Blázni ze stadionu vidělo od čtvrt na devět 246 tisíc dospělých diváků (6,45 procenta publika; 6,93 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima Cool bodovala seriálem Námořní vyšetřovací služba L.A., zejména epizodou nasazenou od 21:10, již zhlédlo 237 tisíc dospělých diváků a 6,52 procenta publika (6,31 procenta ve věku 15 až 54 let). Nadprůměrně sledovaná byla i ČT Sport, zejména přenosy MS v letech na lyžích z Harrachova, které od 16:00 zhlédlo v průměru 182 tisíc dospělých diváků a 10,96 procenta publika (11,66 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (14. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (14. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (14. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (14. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (14. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (14. 3. 2014)
Top 5: ČT art (14. 3. 2014)
Top 5: Nova (14. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (14. 3. 2014)
Top 5: FANDA (14. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (14. 3. 2014)
Top 5: TELKA (14. 3. 2014)
Top 5: Prima (14. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (14. 3. 2014)
Top 5: Prima love (14. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (14. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (14. 3. 2014)
Našli jste v článku chybu?