Senátní a komunální volby vyšvihly během sobotního odpoledne zpravodajský kanál ČT 24 mezi tři nejsledovanější stanice na českém trhu. Vyplývá to z výsledků peoplemetrového měření ATO-Mediaresearch, o které se ve své tiskové zprávě opřela Česká televize. Stanice ČT 24 zůstala pouze za Novou (D15+ share 23,63 %) a Primou (D15+ share 21 %). ČT 24 sledovalo 15,43 % diváků.
ČTĚTE TAKÉ: Na návštěvě u… předvolebních Otázek Václava Moravce Speciál
Sledovanost volebního speciálu od 13:45 do 18:57 v průměru činila 3,1 % dospělých, což v absolutních číslech znamená 277 tisíc diváků,
uvedl mluvčí veřejnoprávního média z Kavčích hor Ladislav Šticha. V půlhodině od 18 do 18:30 se dokonce podle jeho slov stala Čtyřiadvacítka nejsledovanějším tuzemským kanálem. Nejnižší sledovanost měla v době volebního studia Prima Cool, kterou mělo v tu dobu puštěnou 1,94 % diváků.