Zpravodajský kanál ČT 24 dosáhl v uplynulém týdnu nejvyšší sledovanosti v hlavním vysílacím čase od vstupu do elektronického měření sledovanosti v roce 2006. V čase od 19 do 23 hodin jej v průměru sledovalo 1,12 procenta diváků starších patnácti let, kteří právě trávili čas před televizorem. V průměrném celodenním podílu na sledovanosti dosáhla ČT 24 hodnoty 1,71 procenta – druhé nejlepší v historii.
GRAF: Podíly českých televizí na sledovanosti v 28. týdnu 2008 (PDF, 23kB)
Konkurenční komerční zpravodajská televize Z1, která zahájila vysílání teprve 1. června, stále ještě nemá k dispozici žádné výsledky sledovanosti. Generální ředitel Z1 Martin Mrnka již dříve prohlásil, že prostřednictvím peoplemetrů tato televize sledovanost měřit nebude a že jako nejlepší způsob se mu jeví tzv. audiometry, náramkové hodinky s mechanickým záznamem zvukové části vysílání.
Na léto Z1 připravovala interní průzkum divácké obce, s jehož výsledky však zřejmě veřejnost neseznámí.