UVNITŘ GRAF A TABULKA Rekordního nárůstu podílu na divácích dosáhnul minulý týden sportovní kanál ČT 4. Po celý den jej sledovalo v průměru 4,8 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je bezmála dvojnásobek hodnoty z předminulého týdne, kdy Čtyřka oslovila v průměru 2,5 procenta dospělého publika. Dosažená úroveň týdenního podílu na sledovanosti je nejvyšší od skončení Mistrovství světa v ledním hokeji,
sdělila v tiskové zprávě Zuzana Karbounová ze společnosti Médea podnikatele Petra Soukupa.
K TÉMATU: Rekordní týden ČT 4: podíl 12,14%. Prima love začíná na podílu 0,69%
Zásadní vliv na nárůst sledovanosti kanálu měly fotbalové přenosy, zj. zápasy Ligy Mistrů a Gambrinus ligy společně se zahájením vysílání Mistrovství světa v atletice. Zmíněné sportovní události přilákaly ke sledování televizních obrazovek zejména osoby v produktivním věku a diváky z cílové skupiny decision makers,
dodala Karbounová. Zajímavé je, že Česká televize dosud žádnou PR agenturu pro zveřejňování dat sledovanosti a tiskových zpráv nepoužívala, vždy je vydávala interně přes svůj tiskový odbor.
Pravidelný přehled týdenních výsledků všech televizí vám DigiZone.cz přinese ve středu nebo ve čtvrtek