Hlavní navigace

ČT 4 minulý týden zdvojnásobila podíl na publiku. Dosáhla až na 4,8%

30. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

30. 8. 2011

UVNITŘ GRAF A TABULKA Rekordního nárůstu podílu na divácích dosáhnul minulý týden sportovní kanál ČT 4. Po celý den jej sledovalo v průměru 4,8 procenta diváků starších patnácti let, kteří zrovna trávili čas u televize. To je bezmála dvojnásobek hodnoty z předminulého týdne, kdy Čtyřka oslovila v průměru 2,5 procenta dospělého publika. Dosažená úroveň týdenního podílu na sledovanosti je nejvyšší od skončení Mistrovství světa v ledním hokeji, sdělila v tiskové zprávě Zuzana Karbounová ze společnosti Médea podnikatele Petra Soukupa.

K TÉMATU: Rekordní týden ČT 4: podíl 12,14%. Prima love začíná na podílu 0,69%

Lupa_MIF21_vyvojapp

Zásadní vliv na nárůst sledovanosti kanálu měly fotbalové přenosy, zj. zápasy Ligy Mistrů a Gambrinus ligy společně se zahájením vysílání Mistrovství světa v atletice. Zmíněné sportovní události přilákaly ke sledování televizních obrazovek zejména osoby v produktivním věku a diváky z cílové skupiny decision makers, dodala Karbounová. Zajímavé je, že Česká televize dosud žádnou PR agenturu pro zveřejňování dat sledovanosti a tiskových zpráv nepoužívala, vždy je vydávala interně přes svůj tiskový odbor.

Pravidelný přehled týdenních výsledků všech televizí vám DigiZone.cz přinese ve středu nebo ve čtvrtek

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.