Výběrové řízení na prodejce reklamy na internetových stránkách provozovaných Českou televizí vypíše v nejbližších týdnech veřejnoprávní ČT. Podle ekonomického deníku E15 by mělo jít o tendr na pětiletou smlouvu, podobně jako u prodeje klasické televizní reklamy a dalších televizních reklamních formátů. Reklamu na webech ČT momentálně prodává společnost ARBOinteractive, která byla v minulosti součástí společnosti Arbomedia, prodejce klasické televizní reklamy v ČT.
K TÉMATU: iVysílání České televize odstartovalo v novém, nabízí HD i personalizaci
V současné době probíhá připomínkování zadávací dokumentace různými útvary. Předpokládáme, že tendr vyhlásíme nejpozději na počátku dubna. Předběžnou hodnotu zakázky orientačně odhaduji na 15 až 20 milionů korun bez DPH,
cituje E15 obchodního ředitele ČT Roberta Kvapila. Hlavním kritériem v soutěži bude výše provize, která by se měla pohybovat v rozmezí od nuly do 15 procent zakázky od inzerenta.
ROZHOVOR: Milan Fridrich: Nový web ČT 24 bude konkurovat iDnesu a Novinkám
České televizi se na internetu daří. Během letošního ledna navštívilo její stránky celkem 1,59 milionu reálných uživatelů, což je o 150 tisíc více než ve stejný měsíc před rokem. Pro společnost ARBOinteractive je ČT největším klientem ze všech 30 zastupovaných internetových médií. ČT od Nového roku výrazně mění svoje weby, spustila samostatní portály programů ČT 1 a ČT 2, chystá radikální změnu serveru zpravodajské ČT 24 i samostatný web sportovní ČT 4.