ČT nasadila digitalizační infokampaň před Události

16. 11. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 322915
16. 11. 2006

Třicetisekundový spot informující o možnostech příjmu digitálního vysílání, který vrcholí mapou aktuálního pokrytí DVB-T s blikajícím nápisem Domažlicko, odvysílala dnes večer před Událostmi Česká televize (ČT). Televize uvedla digitální promo bezprostředně před hlavní zpravodajskou relací.

Výtvarné zpracování spotu připomíná dřívější úspěšnou kampaň proti neplatičům koncesionářských poplatků, obojí pro ČT zpracoval grafik Pavel Koutský. Mužská postavička si na domek připevní anténu, satelit a do televizoru zasune kabel, všemi cestami přitom putují digitální data. Na závěr se diváci dozví webovou adresu www.digict.cz, která je přesměrovaná na stránky digititalizace ČT, a číslo na digitální infolinku společnosti Radiokomunikace, provozovatele multiplexu A.

Čtěte také: ČT zahájí digitalizační infokampaň

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).