Třicetisekundový spot informující o možnostech příjmu digitálního vysílání, který vrcholí mapou aktuálního pokrytí DVB-T s blikajícím nápisem Domažlicko, odvysílala dnes večer před Událostmi Česká televize (ČT). Televize uvedla digitální promo bezprostředně před hlavní zpravodajskou relací.
Výtvarné zpracování spotu připomíná dřívější úspěšnou kampaň proti neplatičům koncesionářských poplatků, obojí pro ČT zpracoval grafik Pavel Koutský. Mužská postavička si na domek připevní anténu, satelit a do televizoru zasune kabel, všemi cestami přitom putují digitální data. Na závěr se diváci dozví webovou adresu www.digict.cz, která je přesměrovaná na stránky digititalizace ČT, a číslo na digitální infolinku společnosti Radiokomunikace, provozovatele multiplexu A.
Čtěte také: ČT zahájí digitalizační infokampaň