Ceníky reklamy na prvních dvou programech České televize zůstávají na úrovni let 2009 a 2010 a za první čtvrtletí letošního roku tak nedošlo k jejich snížení. V reakci na tiskovou zprávu společnosti Admosphere to uvedla sama ČT. Firma ve své analýze meziročního vývoje cen české televizní reklamy za první čtvrtletí informovala, že ČT 1 snížila ceníkovou cenu reklamy o 16 procent a ČT 2 o 38 procent.
PŮVODNÍ ZPRÁVA: Všechny televize letos zdražily reklamu, jen Nova, ČT 1 a ČT 2 ji zlevnily
Česká televize jednoznačně dementuje informace o snížení cen reklamy v ČT uvedené v tiskové zprávě společnosti Admosphere, s. r. o. z 12. dubna 2011,
píše ČT v oficiální tiskové zprávě. Ceníková cena reklamy v roce 2011 vychází z cenové hladiny let 2010 a 2009 a udržuje stejnou úroveň,
prohlásil obchodní ředitel ČT Robert Kvapil.