Hlavní navigace

Česká televize přebrala po letech Nově mediální partnerství Febiofestu

24. 2. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

24. 2. 2012

Hlavním mediálním partnerem letošního ročníku mezinárodního filmového festivalu Febiofest se po letech stane veřejnoprávní Česká televize. Partnerství přebírá po televizi Nova, která s Febiofestem zahájila úzkou spolupráci v době ředitelování Petra Dvořáka, dnešního šéfa ČT. Pořadatel Febiofestu, režisér a dokumentarista Fero Fenič, se tehdy ve zlém rozešel s generálním ředitelem ČT Jiřím Janečkem.

K TÉMATU: Televize Nova má být mediálním partnerem Febiofestu 2010

KL22_nominace

Jsme rádi, že ke všem významným českým filmovým festivalům, které ČT dlouhodobě podporuje, jsme opět po nějakém čase přidali také Febiofest. Věřím, že i letošní ročník bude stejně povedený a pro diváky atraktivní jako ty předchozí, komentoval dohodu s Feničem nynější ředitel ČT Dvořák. Febiofest jako festival, zaměřený na kvalitní nekomerční tvorbu ze všech koutů světa, považujeme v podstatě za veřejnou službu, takže za spojení s veřejnoprávní ČT jsme rádi – je nejlogičtější, dodal Fenič.

V době, kdy byla hlavním mediálním partnerem Febiofestu televize Nova, zapojila do spolupráce s pořadatelem festivalu i svůj filmový kanál Nova Cinema. Česká televize plánuje po dobu konání festivalu, od 22. do 31. března, vysílat každodenní Echo Febiofestu a o akci bude informovat i ve svých zpravodajských a kulturních pořadech. Po Praze se festival odehraje tradičně i Liberci, Hradci Králové, Pardubicích, Českých Budějovicích, Brně a Ostravě.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.