LOGA UVNITŘ Projekt interaktivní Krizové mapy Česka připravuje divize nových médií České televize. Uživatel by se díky ní měl rychle dostat k informacím o jednotlivých složkách integrovaného záchranného systému České republiky, a to jak o jejich centrálách, tak krajských pobočkách. Kavčí hory si už koncem minulého roku nechaly u patentového úřadu registrovat dvě verze názvu a loga této služby – Krizová mapa a Krizová mapa Česka.
Loga se graficky podobají logům, která využívají pořady zpravodajského kanálu ČT 24. Výkonná ředitelka Nových médií ČT Pavlína Kvapilová potvrdila, že televize chce Krizovou mapu zprovoznit zhruba za měsíc. Na začátku února bychom chtěli představit krizovou mapu Česka, což je obrovský projekt, ve kterém bychom chtěli, aby se ČT stala platformou pro shromáždění všech pozitivních sil pro případ, že se nedej Bože bude dít nějaké neštěstí nebo nějaká katastrofa,
uvedla Kvapilová v úterním pořady Hyde Park na ČT 24.


Dvě varianty loga Krizové mapy Česka, na které pracuje divize Nová média České televize (Zdroj: Úřad průmyslového vlastnictví)