Hlavní navigace

ČT se inspiruje komerční televizemi. Láká na následující pořad

13. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
13. 12. 2010

UVNITŘ VIDEO Česká televize začala ve svém vysílání informovat o tom, jaký pořad diváci nyní sledují a který bude následovat. Veřejnoprávní médium z Kavčích hor tak následuje své komerční kolegyně. Touto formou už diváky informují všechny velké televize – Barrandov, NovaPrima, a to v podobě textu, který se objevuje vedle loga kanálu.

ČTĚTE TAKÉ: Vadí vám doprovodná grafika vkládaná do pořadů? Máte smůlu

Například na ČT 1 vypadá avízo na následující pořad tak, že vedle číslice 1 se objeví informace – Nyní: název pořadu, poté se zaroluje zpět a stejnou formou vyjede i pořad chystaný v podobě: Následuje:. Česká televize zavedla před taneční show StarDance pouták pod logem, který byl v podobě malého loga této taneční show. To už se naštěstí během soutěže nevysílá. Dalším z grafických prvků, které využívají především komerční TV, je logo Živě.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).