Hlavní navigace

Česká televize si registrovala název a logo Hodinový manžel. Nová soutěž?

20. 7. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

20. 7. 2010

LOGO UVNITŘ Ochrannou známku na název a logo připravovaného pořadu Hodinový manžel si u Úřadu průmyslového vlastnictví nechala registrovat Česká televize. Kavčí hory zatím tají, jak ji chtějí využít, mohlo by však jít o jednu z nových plánovaných soutěží pro podvečerní vysílání na programu ČT 1. Téma „hodinového manžela“, tedy služby pomocníka v domácnosti, divačky ČT v minulosti hodně zaujalo.

Logo, které si nechala registrovat Česká televize (Zdroj: Úřad průmyslového vlastnictví)

ČT o této službě informovala prostřednictvím reportáže v Dobrém ránu a také v pořadu Sama doma, vysílaném z brněnského studia. Téma „hodinový“ manžel, tedy řemeslník, který vám přijde domů, zaujaly diváky natolik, že telefonovali ještě několik týdnů po vysílání, řekla Týdeníku Televize moderátorka brněnské verze pořadu Sama doma Petra Špičková.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.