Hlavní navigace

ČT Sport díky fotbalu s Nizozemskem v úterý večer dvojkou trhu u diváků od 15 do 54 let

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hlavní kanál Primy ve stejné cílové skupině v hlavním vysílacím čase podlehl sesterské Primě Cool.

Doba čtení: 3 minuty

Fotbalu dal přednost půlmilion diváků

Kvalifikační zápas české fotbalové reprezentace s Nizozemskem o účast na Euru 2016 zamíchal v úterý večer kartami televizní sledovanosti. ČT Sport, která zápas mezi osmou a jedenáctou hodinou večer přenášela, se v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let stala v prime time druhou nejsledovanější televizí v zemi a porazila tak nejen sesterskou ČT 1, ale také hlavní kanál Primy. Samotný zápas sledovalo v průměru 479 tisíc dospělých diváků a 14,39 procenta publika (16,11 procenta ve věku 15 až 54 let), následující pozápasové čtyřicetiminutové studio 196 tisíc dospělých a 13,20 procenta publika (17,00 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý prime time, tedy od 19 do 23 hodin, oslovil sportovní kanál České televize v průměru 11,20 procenta dospělého publika nad 15 let a 12,40 procenta v kategorii 15 až 54 let.

PONDĚLNÍ DATA: Nový seriál Atentát uspěl, Labyrint měl na závěr ještě o čtyři sta tisíc diváků víc

Pro porovnání: hlavní kanál Novy dosáhl v hlavním vysílacím čase průměrného podílu 30,77 procenta v kategorii 15+ a 30,69 procenta v cílové skupině 15–54 let. ČT 1 oslovila v prime time 12,14 procenta dospělého publika staršího 15 let a 9,53 procenta v kategorii 15 až 54 let, Prima 11,20 procenta dospělého publika nad 15 let a 7,33 procenta v cílové skupině 15 až 54 let. Sportovní kanál ČT bodoval i z celodenního hlediska, podílem 6,90 procenta na publiku starším 15 let a 7,88 procenta v kategorii 15 až 54 let si hravě udržel pozici čtvrté nejsledovanější televizi v zemi po třech velkých plnoformátových kanálech. Obvyklá čtyřka trhu, TV Barrandov, se sice v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku dostala nad hranici pěti procent, na ohrožení pozice ČT Sport to ale zdaleka nestačilo.

Kanály – průměrné podíly (13. 10. 2015)
Graf podílu kanálů (13. 10. 2015)
Graf podílu skupin (13. 10. 2015)

Ordinace lídrem, ale přišla o čtvrt milionu diváků

I přes velký zájem o fotbal zůstal nejsledovanějším úterním nezpravodajským pořadem dne seriál Ordinace v růžové zahradě 2, který na hlavním kanálu Novy sledovalo od 20:20 v průměru 1,246 milionu dospělých diváků a 32,28 procenta publika (31,84 procenta ve věku 15 až 54 let). Oproti běžným hodnotám ale Ordinace přišla kvůli fotbalu, který se stal druhým nejsledovanějším pořadem nasazeným od 20:00, zhruba o čtvrt milionu diváků. Nemocnici na kraji města po dvaceti letech vidělo ve stejnou dobu na ČT 1 v průměru 407 tisíc dospělých diváků a 10,56 procenta publika (10,90 procenta ve věku 15 až 54 let), seriál Cesty domů III na Primě od čtvrt na devět 340 tisíc dospělých a devět procent publika staršího 15 let (a pouze čtyři procenta v kategorii 15 až 54 let).

Content 2018 tip Kajnar

MINULÉ ÚTERÝ: Vlajkový seriál Novy mírně klesl, vyšších čísel dosáhly Sportovní noviny

Z menších televizí se v úterý večer dařilo TV Barrandov, jejíž podvečerní formát Soudkyně Barbara oslovil od 17:20 nadprůměrných 324 tisíc dospělých diváků a 14,53 procenta publika (13,16 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní zpravodajská relace Naše zprávy oslovila od půl sedmé 217 tisíc dospělých diváků při podílu 7,19 procenta. Bodovala i ČT 2, jejíž hlavní večerní dokument z cyklu Velká vlastenecká válka vidělo od osmé večer 286 tisíc dospělých diváků a 7,42 procenta publika. Velmi dobře se dařilo Primě Cool, motoristický pořad Top Gear oslovil od 20:20 v průměru 188 tisíc dospělých diváků a 4,84 procenta publika (9,95 procenta ve věku 15 až 54 let), sitcom Teorie velkého třesku zaujal od půl desáté večer dokonce 192 tisíc dospělých a 5,32 procenta publika (10,31 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (13. 10. 2015)
Top 5: ČT1 (13. 10. 2015)
Top 5: ČT2 (13. 10. 2015)
Top 5: ČT24 (13. 10. 2015)
Top 5: ČT sport (13. 10. 2015)
Top 5: ČT :D (13. 10. 2015)
Top 5: ČT art (13. 10. 2015)
Top 5: Nova (13. 10. 2015)
Top 5: Nova Cinema (13. 10. 2015)
Top 5: FANDA (13. 10. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (13. 10. 2015)
Top 5: TELKA (13. 10. 2015)
Top 5: Prima (13. 10. 2015)
Top 5: Prima COOL (13. 10. 2015)
Top 5: Prima love (13. 10. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (13. 10. 2015)
Top 5: TV Barrandov (13. 10. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (13. 10. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (13. 10. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (13. 10. 2015)
Našli jste v článku chybu?