Hokej se opět přehoupl přes dva miliony diváků
Stejně jako v pátek i v sobotu měli diváci u obrazovek největší zájem o hokejové mistrovství světa. Utkání mezi Lotyšskem a Českou republikou si v nejexponovanější chvíli, konkrétně v době od 22.19 do 22.35 nenechaly ujít 2,311 milionu lidí při podílu na publiku (share) 61,07 %. U mladšího publika se dokonce zápas dostal v tuto chvíli na 70% podíl. Samotné zahájení duelu mezi Lotyšskem a Švédskem si pustil necelý půldruhý milion diváků. ČT Sport neměla po celý den konkurenci. Dosáhla na podíl 23,22 % u staršího a 28,74 % u mladšího publika. V prime time se u mladších diváků přehoupla přes 46 %.
PÁTEČNÍ DATA: Fenomenální nástup MS v hokeji: ČT Sport se dostala až k číslům Policie Modrava
Hokejové šílenství plně dopadlo i na televizi Nova, která se pohybovala v rámci celodenního podílu v obou diváckých kategoriích pouze okolo 14 %, což platilo i u mladšího diváka v prime time. Nejvyšší hodnoty, share necelých 16 %, dosáhla večer u staršího publika. Nova se jako jediná dostala do TOP 10 všech kanálů, a to na její samotný konec. Televizní noviny vidělo 1,203 milionu diváků (share 37,44 %; 34,26 % v 15–54). Druhou nejsledovanější televizí byla Jednička s podílem u staršího publika přibližně okolo 12 %. Prima za celý den nedokázala pokořit share 10 %. Večer ji sledovalo pouhých 7 % staršího publika.
Na úkor ČT Sport klesaly všechny televize
Hokej se stal bezkonkurenčně největším tahákem a konkurenční televize proti němu neměly sebemenší šanci. Například Prima Cool se po celý den nedostala nad hranici sta tisíc diváků a její podíl u staršího i mladšího publika se pohyboval přes den i v prime time přibližně okolo 2 %. Hranici sta tisíc diváků pak nepřekročily také stanice Déčko, ČT art, Prima Zoom, Fanda, Smíchov a Telka. Nejsledovanějším pořadem plnoformátové TV Barrandov se s 165 tisíci diváky (share 10,55 %) stala talk show Sejdeme se na Cibulce. V prime time se však kanál pohyboval pouze okolo 2% podílu. Naopak se dařilo Dvojce, která i přes hokejovou bitvu zachovala v rámci celodenního i primetimového podílu hodnotu okolo 5 %.
MINULÝ TÝDEN: Prima vítězem sobotního večera, soutěž Máme rádi Česko byla nejsledovanější