Atletiku sledovalo přes 300 tisíc diváků
Nadprůměrný zájem projevily včera televizní diváci o přenos z atletického mistrovství Evropy, které probíhá v těchto dnech ve švýcarském Curychu. Přímý přenos ze sportovního klání, v němž získala zlato i oštěpařka Barbora Špotáková, si nenechalo ujít 323 tisíc lidí při podílu na publiku (share) 11,8 %. Podíl necelých 10 % pak přinesla atletika stanici ČT Sport ve skupině diváků od 15 do 54 let. Tematický kanál České televize si držel nadprůměrné hodnoty po celý čtvrtek. Celodenní podíl ČT Sport byl 8,34 % (6,78 % u mladšího publika), v prime time překročila stanice hodnotu 10 % u starších diváků a 9 % u mladších diváků.
STŘEDEČNÍ DATA: Slečna Drsňák vyzvedla Novu Cinemu do nadprůměru, film měl podíl přes 11 %
Nejsledovanějším pořadem dne se staly s 1,289 miliony diváků (share 41,87 %; 40,75 % v 15–54) Televizní noviny. Nad milion diváků se dostaly také Sportovní noviny, bodovali i Chalupáři. Nejsledovanějším pořadem na Primě byly se 755 tisíci diváky (share 29,11 %) hlavní zprávy. Svatby v Benátkách se v prime time dostaly nad hranici 600 tisíc diváků. Prima je nově vysílá v úterý a ve čtvrtek. Nejsledovanějším pořadem Jedničky byly s 620 tisíci diváky Události (share 22,31 %). Seriál Hříšní lidé skončil pod půlmilionem. Pozici lídra trhu si udržela ve čtvrtek Nova, dvojkou byla Prima a trojkou Jednička.
Sledovanost Primy Zoom se blížila večer Primě Cool
Téměř vyrovnanou sledovanost s rozdílem přibližně 0,4 % měly v prime time stanice Prima Zoom a Prima Cool. Obě překročily u staršího publika share 2 %, přičemž o něco úspěšnější byl kanál pro mladé muže. Prima Cool překročila hranici sto tisíc diváků pouze s jediným pořadem, kterým byla dle očekávání Teorie velkého třesku. Prima love, stejně jako Déčko, ČT art, Fanda, Smíchov a Telka, se přes sto tisíc diváků nedostala. U mladšího publika si už Prima Cool držela nad svými sestrami výrazný náskok. Její celodenní podíl v této kategorii diváků byl přes 5 %.
MINULÝ TÝDEN: Smíchov ve čtvrtek v prime time nadprůměrný, u mladých měl podíl 4 %
Námořní vyšetřovací služba byla tradiční oporou čtvrtečního prime time Novy Cinema. Sledovanější byla část vysílaná po 21. hodině, která oslovila 262 tisíc diváků (share 7,62 %; 8 % v 15–54). Na Dvojce dali diváci přednost Cestománii, bylo jich 222 tisíc (share 6,17 %). Události, komentáře na ČT 24 vidělo 160 tisíc diváků (share 6,53 %). Čtvrteční sledovanost uzavírá se 152 tisíci diváky (share 4,59 %) Milionový brouk. Celodenní podíl stanice se dostal na hodnotu rovná 4 % a pohyboval se okolo ní i v prime time.