Hlavní navigace

ČT Sport v pátek pokořil Novu Cinemu, podvečer byl během biatlonu nejsledovanější

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hlavní kanál Novy porazil seriál Ve znamení koně II českým filmem Pefect Days, který ubral část diváků i Všechnopárty.

Doba čtení: 3 minuty

Perfect Days nejsledovanější u mladých

Mistrovství světa v biatlonu výrazně zvedá sledovanost sportovního kanálu České televize. V pátek podvečer byla ČT Sport během přenosu z Finska vůbec nejsledovanější českou televizí, v celodenním podílu na dospělém publiku, ale i divácích od 15 do 54 let, porazila Novu Cinemu a stala se čtyřkou trhu. Téměř dvouhodinový boj biatlonistů sledovalo od 16:40 v průměru 750 tisíc dospělých diváků a 26,94 procenta publika (28,80 procenta ve věku 15 až 54 let). V celodenním podílu na dospělém publiku stanice dosáhla hodnoty 6,31 procenta, u mladšího publika od 15 do 54 let dokonce 6,82 procenta (Nova Cinema 3,68 procenta, resp. 5,10 procenta). V hlavním vysílacím čase ale podíl ČT Sport u obou základních cílových skupin klesl ke dvěma procentům.

ČTVRTEČNÍ DATA: Prima ve čtvrtek za celý den nad Jedničkou, večer ale prohrála. Kvůli Svatbám v Benátkách

Tradičně nejsledovanější pořadem pátečního večera byla Všechnopárty, která se také jako jediná z nezpravodajských pořadů přiblížila hranici milionu dospělých diváků. Od půl desáté ji na ČT 1 vidělo v průměru 974 tisíc dospělých a 28,78 procenta publika (15,40 procenta ve věku 15 až 54 let). Od osmé večer ale vedla Nova s českým filmem Perfect Days, na který se v průměru podívalo 724 tisíc dospělých diváků a 20,62 procenta publika. U mladého publika od 15 do 54 let šlo dokonce o nejsledovanější pořad pátečního večera, který zaujal 28,16 procenta z těch, co seděli u televizních obrazovek. Seriál Ve znamení koně II vidělo ve stejnou dobu 644 tisíc dospělých a 16,79 procenta publika (12,76 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (13. 3. 2015)
Graf podílu kanálů (13. 3. 2015)
Graf podílu skupin (13. 3. 2015)

Ajťáci zvedají podíl ČT art

Jednička později večer u staršího publika bodovala reprízou zábavného pořadu Kolo plné hvězd, kterou si od 22:20 nenechalo ujít 552 tisíc dospělých a 23,59 procenta publika (ale jen 12,47 procenta ve věku 15 až 54 let). Z menších televizí se v pátek večer dařilo především ČT 2, která uspěla zejména s přírodovědným dokumentem BBC Archa Davida Attenborougha, jenž od osmé večer zaujal 255 tisíc dospělých diváků a 6,65 procenta publika (5,57 procenta ve věku 15 až 54 let). Následný český film Kamarád do deště vidělo na Dvojce od 21:50 nadprůměrných 183 tisíc dospělých diváků a 6,48 procenta publika (10,85 procenta ve věku 15 až 54 let). TV Barrandov bodovala původním seriálem Stopy života, který si od 20:10 nenechalo ujít 228 tisíc dospělých diváků a 5,99 procenta publika.

MIF18_témata2

MINULÝ PÁTEK: Slunce, seno, erotika na Nově sebralo část diváků Všechnopárty, rekordní atletika na ČT Sport

Dokument Tajemství Jiřího Krampola na Barrandovu vidělo od 21:10 průměrně 174 tisíc dospělých diváků a 4,96 procenta publika. Nova Cinema tentokrát u dospělého publika nad 15 let podlehla jak ČT 2, tak Barrandovu, když její hlavní večerní film Zathura: Vesmírné dobrodružství zhlédlo od 20:00 průměrně 195 tisíc dospělých diváků a 5,31 procenta publika. U mladých diváků od 15 do 54 let ale vedla, snímek v této kategorii oslovil 7,57 procenta publika. Později v noci uspěla i ČT art, která před půlnocí nasadila sitcom Ajťáci II a výrazně si jím zvýšila podíl na publiku. Sitcom vidělo od 23:45 v průměru 22 tisíc diváků, všichni z kategorie 15 až 54 let, což v dané cílové skupině znamenalo podíl 3,32 procenta (u dospělých nad 15 let 1,94 procenta).

Top 10 všechny stanice (13. 3. 2015)
Top 5: ČT1 (13. 3. 2015)
Top 5: ČT2 (13. 3. 2015)
Top 5: ČT24 (13. 3. 2015)
Top 5: ČT sport (13. 3. 2015)
Top 5: ČT :D (13. 3. 2015)
Top 5: ČT art (13. 3. 2015)
Top 5: Nova (13. 3. 2015)
Top 5: Nova Cinema (13. 3. 2015)
Top 5: FANDA (13. 3. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (13. 3. 2015)
Top 5: TELKA (13. 3. 2015)
Top 5: Prima (13. 3. 2015)
Top 5: Prima COOL (13. 3. 2015)
Top 5: Prima love (13. 3. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (13. 3. 2015)
Top 5: TV Barrandov (13. 3. 2015)
Našli jste v článku chybu?