Hlavní navigace

ČT Sport v sobotu nejsledovanější televizí, biatlon viděl milion diváků

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL –  V celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let podlehl sportovnímu programu České televize i hlavní kanál Novy

Doba čtení: 2 minuty

Olympiáda obsadila čtyři pozice v TOP 10 pořadů dne

První klání českých olympioniků o medaile na zimních hrách v Soči přinesla rekordní sledovanost sportovnímu kanálu České televize. Za celý den se ČT Sport stala nejsledovanější českou televizí u dospělých diváků starších 15 let, když dosáhla průměrného podílu 18,62 procenta, zatímco dosavadní lídr, hlavní kanály Novy, pouze 17,63 procenta. U mladšího publika od 15 do 54 let ale Nova svoje prvenství těsně uhájila, když dosáhla celodenního podílu 20,76 procenta (ČT Sport 19,44 procenta). Nejsledovanější olympijskou disciplínou byl biatlon – sprint na 10 km, který od půl čtvrté odpoledne sledovalo 1,028 milionu diváků a 40,68 procenta publika (42,69 procenta ve věku 15 až 54 let).

PÁTEČNÍ DATA: ČT Sport díky olympiádě v pátek druhou nejsledovanější televizí. Porazila ČT 1, Primu a Televizní noviny

Biatlon, v němž Česká republika získala letošní první olympijskou medaili, byl zároveň třetím nejsledovanějším pořadem soboty na všech českých televizích. Více diváků měly už jen Televizní noviny a Sportovní noviny na Nově. Hlavní zpravodajskou relaci Novy sledovalo od půl osmé 1,529 milionu dospělých diváků s podílem 38,34 procenta (35,13 procenta ve věku 15 až 54 let), sportovní zprávy od čtvrt na devět 1,285 milionu dospělých s podílem 31,36 procenta (37,15 procenta ve věku 15 až 54 let). Nejsledovanějším pořadem večera od 20 hodin byla televizní premiéra filmu Zatím spolu, zatím živi na Nově, již si od 20:20 nenechalo ujít 878 tisíc dospělých diváků a 21,97 procenta publika (29,49 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (8. 2. 2014)
Graf podílu kanálů (8. 2. 2014)
Graf podílu skupin (8. 2. 2014)

Máme rádi Česko nad 600 tisíci diváky

Nově ale u dospělého publika nad 15 let šlapal na paty zábavný pořad Vzpomínky nám zůstanou, který od osmé večer vysílala ČT 1. Přitáhl pozornost 825 tisíců dospělých diváků a 19,84 procenta publika (ale jen 8,77 procenta ve věku 15 až 54 let). Českou komedii Což takhle dát si špenát vidělo poté na Jedničce od 21:40 průměrně 491 tisíc dospělých diváků a 14,53 procenta publika. Soutěžní show Máme rádi Česko na Primě vidělo od čtvrt na devět 655 tisíc dospělých diváků a 15,91 procenta publika (16,72 procenta ve věku 15 až 54 let). TV Barrandov bodovala zejména talk show Sejdeme se na Cibulce: od 22:40 ji vidělo 275 tisíc dospělých diváků a 11,34 procenta publika.

MINULÁ SOBOTA: ČT Sport díky Davis cupu v sobotu odpoledne nad 20%, večer vyhrály Zázraky přírody

Nad hranici dvou set tisíc diváků se dostal i barrandovský magazín Exkluziv!, jenž od desáté večer zaujal 240 tisíc dospělých a 6,87 procenta publika. Mysteriózní film Dračí kletba přitáhnul k Primě Cool od osmé večer 190 tisíc dospělých diváků a 4,60 procenta publika (5,41 procenta ve věku 15 až 54 let), české normalizační detektivka Mravenci nesou smrt na Primě love od čtvrt na devět zaujala 164 tisíc dospělých a čtyři procenta publika (4,12 procenta ve věku 15 až 54 let). Film Matrix Reloaded vidělo na Nově Cinema od osmé večer 163 tisíc dospělých diváků a 4,08 procenta publika (6,68 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (8. 2. 2014)
Top 5: ČT1 (8. 2. 2014)
Top 5: ČT2 (8. 2. 2014)
Top 5: ČT24 (8. 2. 2014)
Top 5: ČT sport (8. 2. 2014)
Top 5: ČT :D (8. 2. 2014)
Top 5: ČT art (8. 2. 2014)
Top 5: Nova (8. 2. 2014)
Top 5: Nova Cinema (8. 2. 2014)
Top 5: FANDA (8. 2. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (8. 2. 2014)
Top 5: TELKA (8. 2. 2014)
Top 5: Prima family (8. 2. 2014)
Top 5: Prima COOL (8. 2. 2014)
Top 5: Prima love (8. 2. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (8. 2. 2014)
Top 5: TV Barrandov (8. 2. 2014)
Našli jste v článku chybu?