Hlavní navigace

ČT Sport v sobotu nejsledovanější televizí, hokej s Dánskem vidělo 1,3 milionu diváků

18. 5. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Vůbec nejsledovanějším pořadem dne bylo závěrečné Studio hokej po zápase, které mělo o 200 tisíc diváků více než Televizní noviny na Nově

Hokej sledovala víc než polovina diváků u televize

Dosud nejúspěšnější vysílací den z mistrovství světa v hokeji, alespoň co se týče zápasů české reprezentace, má za sebou ČT Sport. Sobotní odpolední utkání s Dánskem vidělo od 15:40 v průměru 1,296 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 47,56 procentům publika (v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let si zápas nenechalo ujít 55,80 procenta publika u televizních obrazovek). Ještě sledovanější ovšem bylo závěrečné Studio hokej po zápase, které si od šesté večer nenechalo ujít 1,668 milionu dospělých a 50,78 procenta publika (58,96 procenta ve věku 15 až 54 let).

PÁTEČNÍ DATA: První republika se vrátila na standardní čísla, ČT 1 v pátek večer lídrem trhu

Právě pozápasové Studio hokej se stalo absolutně nejsledovanějším televizním pořadem soboty, když o 200 tisíc diváků porazilo i večerní Televizní noviny na Nově (ty měly 1,467 milionu dospělých diváků a podíl 39,00 procenta; 34,06 procenta v kategorii 15 až 54 let). ČT Sport se hlavně díky zápasu Dánska s Českem stala za celý den nejsledovanější televizí v Česku, když dosáhla podílu 15,89 procenta u dospělého publika nad 15 let (hlavní kanál Novy 14,97 procenta) a 18,48 procenta v kategorii 15 až 54 let (hlavní kanál Novy 16,76 procenta). Během prime time se ale ČT Sport propadla až na pozici čtyřky na trhu za Novu, ČT 1 a Primu.

Kanály – průměrné podíly (17. 5. 2014)
Graf podílu kanálů (17. 5. 2014)
Graf podílu skupin (17. 5. 2014)

Vítězem večera Nejchytřejší Čech na ČT 1

Večerním pořadům po 20 hodině kralovala soutěž Nejchytřejší Čech, kterou na Jedničce vidělo 872 tisíc dospělých diváků a 22,05 procenta publika. Souběžně vysílaný film Sherlock Holmes na hlavním kanálu Novy zaujal od 20:20 v průměru 668 tisíc dospělých a 18,11 procenta publika. Muzikál Mamma mia! na hlavní kanálu Primy vidělo od 20:10 průměrně 500 tisíc dospělých a dosáhl podílu 13,35 procenta. V mladší divácké kategorii 15 až 54 let byla vítězem sobotního večera Nova, jejíž Sherlock Holmes dosáhl podílu 24,91 procenta, zatímco Nejchytřejší Čech na ČT 1 jen 15,91 procenta a Mamma mia! na Primě 15,14 procenta.

BRAND24

MINULÁ SOBOTA: Nejchytřejší Čech těsně nad Perfect Days, sobotní sledovaností opět zamíchal hokej

Z menších televizí se v sobotu večer dařilo ČT 2, její film Sicilský klan si od osmé večer nenechalo ujít 323 tisíc dospělých diváků a 8,28 procenta publika. Zábavný pořad Sejdeme se na Cibulce na TV Barrandov zaujal od desáté večer 251 tisíc dospělých diváků a 8,11 procenta publika, a nad hranici 200 tisíc diváků se dostala i sobotní hlavní zpravodajská relace Barrandova Naše zprávy – vidělo ji 207 tisíc dospělých diváků a 6,60 procenta publika. Nadprůměrného výsledku dosáhl i film Vévodkyně na Nově Cinema, jenž přilákal od osmé večer 274 tisíc dospělých diváků a 7,11 procenta publika (7,84 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (17. 5. 2014)
Top 5: ČT1 (17. 5. 2014)
Top 5: ČT2 (17. 5. 2014)
Top 5: ČT24 (17. 5. 2014)
Top 5: ČT sport (17. 5. 2014)
Top 5: ČT :D (17. 5. 2014)
Top 5: ČT art (17. 5. 2014)
Top 5: Nova (17. 5. 2014)
Top 5: Nova Cinema (17. 5. 2014)
Top 5: FANDA (17. 5. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (17. 5. 2014)
Top 5: TELKA (17. 5. 2014)
Top 5: Prima (17. 5. 2014)
Top 5: Prima COOL (17. 5. 2014)
Top 5: Prima love (17. 5. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (17. 5. 2014)
Top 5: TV Barrandov (17. 5. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).