Hlavní navigace

ČT Sport v sobotu večer ohrožovala Novu, fotbal Brazílie – Chile byl nejsledovanější

29. 6. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nova se musela po 20. hodině spokojit s pozicí trojky na trhu, kromě sportovního kanálu České televize ji porazila i ČT 1

Donutil sledovanější než Nova, ale jen u D15+

Začátek osmifinále mistrovství světa ve fotbale totálně zvrátil zavedené pořádky v sobotním prime time. ČT Sport se díky přenosu úvodního duelu mezi Brazílií a Chile stala po osmé hodině večer nejsledovanější českou televizí, když druhý poločas sledovalo 602 tisíc dospělých diváků a 21,28 procenta publika (24,51 procenta ve věku 15 až 54 let). První poločas, který začínal v 19:00, vidělo 465 tisíc dospělých a 19,18 procenta publika (22,93 procenta ve věku 15 až 54 let) a nastavení od 20:40 dokonce 798 tisíc dospělých diváků a 26,28 procenta publika (29,44 procenta ve věku 15 až 54 let), což bylo nejvíc z českých televizí po osmé hodině večer.

PÁTEČNÍ DATA: ČT 1 v pátek večer nad Novou, Fanda díky Wimbledonu čtvrtou nejsledovanější televizí

ČT Sport se během celého prime time v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let velmi přiblížila vedoucí Nově, když v průměru oslovila 17,19 procenta publika (Nova 17,52 procenta). Hlavní kanál Novy se po osmé hodině večer musel spokojit s pozicí trojky na trhu, jeho film Dvojitý agent vidělo od 20:20 v průměru 453 tisíc dospělých diváků a 15,33 procenta publika (17,68 procenta ve věku 15 až 54 let). Předstihla ji ČT 1 se zábavným pořadem Miroslav Donutil na Žofíně, který si od 20:00 nenechalo ujít rovných 500 tisíc dospělých diváků a 16,98 procenta publika. U mladších od 15 do 54 let ale Nově podlehl, když oslovil jen 10,13 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (28. 6. 2014)
Graf podílu kanálů (28. 6. 2014)
Graf podílu skupin (28. 6. 2014)

Fadovi pomohly závody Moto GP

Hlavní kanál Primy zaujal soutěží Máme rádi Česko od čtvrt na devět 338 tisíc dospělých diváků a 11,47 procenta publika (9,97 procenta ve věku 15 až 54 let). Úspěšný večer má za sebou Nova Cinema, která se v prime time u mladých od 15 do 54 let blížila výkonu ČT 1 a Primy. Animovaný film Rango zaujal od osmé večer 181 tisíc dospělých diváků a 6,16 procenta publika (10,35 procenta ve věku 15 až 54 let), následující snímek Diktátor od desáté večer pak 182 tisíc dospělých a 8,43 procenta publika (12,45 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima Cool od osmé večer bodovala filmem Dokonalý útěk, který si nenechalo ujít 174 tisíc dospělých diváků a 5,92 procenta publika (8,79 procenta ve věku 15 až 54 let).

BRAND24

MINULÁ SOBOTA: V sobotu nad milionem diváků s bídou jen Televizní noviny, Poirot porazil Primu

Koprodukční film Sarajevo 1914 o pozadí vyšetřování atentátu na následníka rakousko-uherského trůnu Franze Ferdinanda vidělo na ČT 2 od osmé večer 167 tisíc dospělých diváků a 5,69 procenta publika. Úspěšnější byl následující snímek Souboj o poklad Yankee Zephyru, který od 21:40 zhlédlo 172 tisíc dospělých a 7,25 procenta publika. ČT Sport bodovala i nočním utkáním semifinále světového šampionátu ve fotbale, utkání Kolumbie – Uruguay vidělo od 21:50 průměrně 348 tisíc dospělých diváků a 16,34 procenta publika (17,26 procenta ve věku 15 až 54 let). Závody Moto GP zvedaly sledovanost Fandy. Odpolední přenos hlavního závodu vidělo od 13:45 průměrně 117 tisíc dospělých diváků a 9,96 procenta publika (7,91 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (28. 6. 2014)
Top 5: ČT1 (28. 6. 2014)
Top 5: ČT2 (28. 6. 2014)
Top 5: ČT24 (28. 6. 2014)
Top 5: ČT sport (28. 6. 2014)
Top 5: ČT :D (28. 6. 2014)
Top 5: ČT art (28. 6. 2014)
Top 5: Nova (28. 6. 2014)
Top 5: Nova Cinema (28. 6. 2014)
Top 5: FANDA (28. 6. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (28. 6. 2014)
Top 5: TELKA (28. 6. 2014)
Top 5: Prima (28. 6. 2014)
Top 5: Prima COOL (28. 6. 2014)
Top 5: Prima love (28. 6. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (28. 6. 2014)
Top 5: TV Barrandov (28. 6. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).