Fotbalový duel sledovalo přes 670 tisíc diváků
S velkým zájmem publika se setkal včerejší kvalifikační duel českého týmu s Nizozemskem na fotbalové Euro. Od čtvrt na devět večer ho sledovalo 672 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 19,73 % u staršího a 21,55 % u mladšího publika. Stanice ČT Sport byla dokonce v prime time sledovanější než Jednička i Prima. Její večerní podíl byl 14,02 % u staršího a 15,62 % u mladšího publika. Sportovní kanál České televize byl večer nejsledovanějším programem veřejnoprávního média. Jednička se v prime time dostala na hodnotu 11 % a Prima na 12,16 %. Komerční dvojka klesla v prime time u mladšího publika pod 10 %.
PONDĚLNÍ DATA: Seriál Život a doba soudce A.K. si pohoršil, Jednička v pondělí až za Primou
Kvalifikační fotbalové utkání ovlivnilo i sledovanost Ordinace v růžové zahradě 2, kterou vidělo 1,378 milionu diváků (share 33,56 %; 31,4 % v 15–54). Seriál Svatby v Benátkách se tentokrát vůbec nedostal mezi pět nejsledovanějších pořadů Primy. Pod půlmilionovou hranicí se pohyboval i retro seriál Vyprávěj na Jedničce, který oslovil necelých 12 % publika. Nejsledovanějším pořadem ČT 1 se staly Události s 607 tisíci diváky (share 19,67 %), dalších 130 tisíc lidí (share 4,22 %) je sledovalo na ČT 24. Hlavní zprávy Primy vidělo 643 tisíc diváků (share 22,07 %). Nejsledovanějším pořadem dne byly Televizní noviny.
TV Barrandov s celodenním podílem pod 3 %
Televizi Barrandov úterky v podzimní sezóně nefungují. Včera se pohybovala po celý den včetně prime time pod 3 %. Nejsledovanější pořad, talk show Sejdeme se na Cibulce, vidělo pouze 120 tisíc diváků (share 2,96 %). Bastardi se do TOP 5 vůbec nedostali. Pro porovnání, paralelně vysílaný dokument Poslední tajemství Třetí říše měl na Dvojce téměř dvojnásobnou sledovanost a podíl 5,92 %. V prime time byla dokonce úspěšnější i Prima Cool, a to včetně staršího publika. Lépe pak na tom byla i Prima love. Na Primě Cool byl tentokrát nejsledovanější motoristický magazín Top Gear. Prima Zoom skončila pod hranicí sta tisíc diváků.
MINULÝ TÝDEN: Talk show Aleše Cibulky přišla v novém čase o publikum, neuspěl ani Týden v ringu
Z tematických kanálů Novy měl stotisícové publikum film Hanin zákon na Nově Cinema – 174 tisíc diváků (share 4,33 %; 3,57 % v 15–54) – a do této kategorie se zařadili se 113 tisíci diváky i Přátelé. Na Smíchově získaly po tři čtvrtě na devět podíl 2,68 % u staršího a 4,36 % u mladšího publika. Stanice Déčko, ČT art, Fanda, Telka a již zmíňovaná Prima Zoom se nad hranici sta tisíc diváků nedostaly.